P30i

دانلود گوگل کروم نسخه 31.0.1650.63 برای کامپیوتر

دانلود گوگل کروم نسخه 31.0.1650.63 برای کامپیوتر

الان تمامی کاربران اینترنتی حدود 65% از این نرم افزار برای گردش در وب استفاده میکنند این نرم افزار ساخته شرکت معروف google می باشد که یک مرورگر پر قدرت و پرسرعت و امن می باشد.
این نرم افزار حاصل تجربه چندین ساله کارکنان شرکت گوگل است که یک نرم افزار کاملا رایگان است و ابزار و امکانات نامحدودی دارد مثلا میتوانید اپلکیشن های آندروید را در خود با پلاگین خاص اجرا نماید به اکانت گوگل شما وارد شود و تنظیمات مرورگر خود را نیز میتوانید از خود سایت گوگل نیز کنترل نمایید.

گوگل کروم با هر نسخه ای که به بیرون میدهد پیشرفته تر و پرسرعت تر می شود و همین مساله باعث شده تکنولوژی های وب نظیر HTML5 را به خوبی پشتیبانی نماید وقتی از این مرورگر استفاده نمایید شیفته آن خواهید شد نوار آدرس گوگل در این نرم افزار موجود می باشد با سرعت بالا میتوانید در گوگل جستجو نمایید.

 

نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این نرم افزار جاوا را به طور کامل پشتیبانی میکند که در نوع خود بهترین است.

هم اکنون میتوانید این مرورگر خاص و پر بازدید را از پی سی آی مرجع تخصصی کامپیوتر دریافت نمایید.


دانلود با لینک مستقیم
پسورد : www.p30i.com
حجم : 34.91 مگابایت

دیدگاه‌ها (3)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    مهدی Guest آذر 4, 1393 Reply

    باتشکر از وبسایت خوبتون

    مجید Guest فروردین 30, 1399 Reply

    سلام من نسخه قدیمیشون میخام چون سیستمم قدیمیه اگه ممکنه یک سایت معرفی کنید یا لینکشو بزارید

    parwyn Guest آبان 14, 1402 Reply

    انصافاکارتون بینظیره
    بینهایت سپاس ک انقدخالصانه آنوزش میزارین ومواردی گ اورجینالن میگین.خیلی وقت نیست همراهیتون میکنم ولی بقدرسالهاتوشه گرفتم
    موفق وموید