P30i

آموزش عوض کردن فونت در تمام صفحات پاورپوینت – Powerpoint

آموزش عوض کردن فونت در تمام صفحات پاورپوینت

آموزش عوض کردن فونت در تمام صفحات پاورپوینت

Replace font in Powerpoint

شاید برایتان پیش آمده باشد که در حال طراحی یک طرح پاورپوینت هستید و از یک فونت خاص به مراتب در قسمت‌های مختلف استفاده کرده‌اید. اما در پایان کار، از انتخاب این فونت راضی نیستید و ترجیح می‌دهید یک فونت دیگر را جایگزین آن کنید. راه اولی که به ذهن می رسد این است که در تک تک صفحات دنبال آن فونت بگردید و تغییرش دهید اما یک راه حل آسان تر وجود دارد. برای آموزش عوض کردن فونت در تمام صفحات پاورپوینت با ما همراه باشید.

جایگزین کردن فونت‌ در همه ی صفحات پاورپوینت

طبیعتاً بررسی تمامی اسلایدهایی که این فونت در آنجا استفاده شده و جایگزین نمودن فونت جدید کار دشوار و وقت‌گیری به نظر می‌رسد. اما نیازی به این کار نیست چرا که در محیط نرم‌افزار Powerpoint می‌توانید به آسانی یک فونت را در کل اسلایدهای پاورپوینت جایگزین فونت دیگری کنید.

برای این کار در تب Home، از محدوده‌ی Editing بر روی فلش کوچک کنار Replace کلیک کنید. گزینه‌ی Replace Fonts را انتخاب نمایید (در Powerpoint 2003 برای یافتن این گزینه از منوی Format اقدام کنید.)
در پنجره‌ی باز شده در قسمت Replace، فونتی که می‌خواهید تغییر کند و در قسمت With فونت جدید را انتخاب کنید و سپس روی دکمه‌‌ی Replace کلیک کنید. خواهید دید که به همین سادگی فونت‌ جدید در کل متن جایگزین فونت قبلی شده است.

آموزش عوض کردن فونت در تمام صفحات پاورپوینت

 


حجم : ندارد

دیدگاه‌ها (0)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.