P30i

دانلود ، بررسی و مشکلات بازی مزرعه شادی اندروید

مزرعه شادی

در این پست قصد داریم به معرفی ، نقد و بررسی و حل مشکلات بازی ایرانی مزرعه شادی بپردازیم و در آخر آن را برای دانلود در اختیارتان قرار دهیم پس برای از دست ندادن این بازی زیبا با ما همراه باشید.

 گرافیک و رابط کاربری:

در این بازی شاهد بخش های متنوعی هستیم که درون آنها آیتم های بسیاری قرار گرفته است. در طول اجرای بازی باید از همه عناصر موجود استفاده شود بنابراین ایجاد یک دسترسی سریع و بدون پیچیدگی که روند بازی را تحت تاثیر قرار ندهد، بسیار اهمیت دارد. این ویژگی در “مزرعه شادی” یافت میشود و از این لحاظ امتیاز خوبی به آن تعلق میگیرد.

از حیث گرافیک، میتوانیم به رنگ بندی هماهنگ، چیدمان مرتب فهرست ها، آیکون های زیبا و فونت مناسب امتیاز مثبت بدهیم. تمامی موارد ذکر شده با محتوای بازی متناسب بوده و اصل یکپارچگی بین آنها رعایت گردیده است.

از آنجا که سبک این بازی اندرویدی به صورت فانتزی و کارتونی میباشد، گرافیک محیط درون آن نیز از همین قاعده پیروی میکند. البته از طراحی کاراکترها و انیمیشن ها انتظار بیشتری میرفت چرا که یک بازی در این سطح و با این سبک وسیاق، دقت نظر و سلیقه بیشتری را در امر طراحی گرافیکی طلب میکند.

گفته های ما دلیل بر این نمیباشد که از ارزش های “مزرعه شادی” کم کنیم. به هر حال زحمتی که برای آن کشیده شده است، مشخص بوده و در کنار موزیک متن و افکت های صوتی که درخود دارد، میتواند برای کاربران جذابیت داشته باشد.

مزرعه شادیامتیاز این بخش : 4 از 5

گیم پلی

داستان بازی از این قرار است که شما باید یک مزرعه بسازید و برحسب امتیازاتی که بدست می آورید، این مزرعه را بزرگتر و زیباتر کنید. در هر مرحله (تراز)، چند دستورکار به کاربر داده میشود که باید آنها را به انجام برساند. این دستورات به صورت دیالوگ هایی جالبی که بین شخصیت های بازی رد و بدل میگردد، بیان میشوند.

همانطور که حدس زدید، سبک بازی به صورت مدیریت و ساخت و ساز میباشد بنابراین باید مدیر خوبی باشید تا علاوه بر بدست آوردن امتیاز خوب، سرعت بیشتری در گذر از مراحل داشته باشید. همچنین برای تهیه ابزار و نیروهای لازم برای ساخت مزرعه خود، نیاز به سکه دارید. این سکه ها از فروش گیاهانی که کاشته اید بدست خواهند آمد.

مورد دیگری که در روند بازی موثر میباشد، زمان است. هر کدام از گیاهانی که در ترازهای نوزده گانه “مزرعه شادی” وجود دارند، در یک بازه زمانی مشخص رشد کرده و آماده فروش میشوند. البته برای تسریع در زمان میتوانید از جایزه استفاده کنید که به شکل یک رنگین کمان است.

فراموش نکنید، رنگین کمان ها را به راحتی از دست ندهید چون در پایان هر مرحله فقط یک عدد از آن به شما تعلق میگیرد و اگر به تعداد بیشتری نیاز پیدا کنید، میبایست توسط قابلیت خرید درون بازی، آنها را تهیه نمایید!

هدف کاربر در این بازی اندرویدی، تنها کاشت گل و گیاه نیست بلکه خواسته های دیگری نیز مطرح میگردد که باید برای عبور از تراز موردنظر، آنها را برآورده کنید. برای مثال ساخت خانه برای کارگران، تزیین مزرعه و… . نکته مهم، کامل بودن قسمت تجهیزات بازی است و عناصر متعددی برای آن درنظر گرفته شده است.

حال سوال اینجاست که آیا روند سخت شدن مراحل نیز وجود دارد یا خیر؟ بله، هر بار که کاری را به پایان برسانید، کار دیگری برای انجام هست و امکان اینکه نیروها، سکه و ابزارهای لازم برای اتمام آن را دراختیار نداشته باشید، وجود دارد.

در طول روزهایی که مشغول ساخت مزرعه خود هستید، شخصیت ها و عناصر جدیدی نیز به محیط افزوده میشوند. این تکنیک که در اکثر بازی های قابل قبول دیده میشود، به جهت اینکه گیم پلی از حالت یکنواختی بیرون آید، بسیار اهمیت دارد.

“مزرعه شادی” ممکن است ساعت ها و روزها شما را درگیر خود کند. تولیدکنندگان این بازی احتمال اینکه کاربر از ادامه کار ساخت و ساز منصرف شود را داده اند و در قسمت تنظیمات قابلیت ذخیره بازی را گنجانده اند. در همین قسمت میتوانید، بازی های قبلی خود را بازیابی (لود) کنید که بر حسب زمانی که از آن گذشته است به نمایش در می آیند.

هنوز هم جزئیات و موارد دیگری هستند که به آن اشاره کنیم اما تا اینجا تقریبا همه چیز برای داشتن یک گیم پلی خوب (در این سبک) تکمیل است هرچند نقص ها وکمبودهایی نیز مشاهده میشود. برای مثال بهتر بود امکان تغییر مکان و یا حتی حذف بعضی از عناصر که کاربر آنها را به زمینه بازی افزوده است، وجود میداشت. این قابلیت را قبلا در خیلی از بازی های مشابه با همین سبک دیده ایم.

باتوجه به موارد ذکر شده امتیاز ۴ از ۵ به این بخش اختصاص می دهیم.

قیمت

این بازی اندرویدی به صورت رایگان عرضه شده است اما تعجب نکنید! همانطور که اشاره شد قابلیت خرید درون بازی، در آن قرار داده شده است. به هر حال کاربرانی که درگیر “مزرعه شادی” میشوند و تمایل به پیشرفت در روند بازی دارند، از این قابلیت استفاده خواهند کرد.

معیار  قیمت اصلی محصول میباشد و بنابراین به این بخش، امتیاز ۵ از ۵ تعلق میگیرد.

حل مشکلات بازی

1: در بخش گیم پلی عنوان شد که قابلیت جابجایی و حذف آیتم ها وجود ندارد. در واقع این قابلیت درون “مزرعه شادی” قرار داده شده است که باید پس از ورود به منوی فروشگاه و لمس آیکونی که در گوشه پایین و سمت چپ قرار گرفته است، به این کار اقدام کرد. به همین دلیل امتیاز بخش نام برده از ۴ به ۴٫۵ افزایش پیدا میکند.

منبع آپ رویو


دانلود با لینک مستقیم
پسورد : www.p30i.com
حجم : 30 مگابایت

دیدگاه‌ها (0)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.