P30i

دانلود پلاگین Alien Skin Snap Art 3.0.0.746 + آموزش کرک کردن

Alien-Skin-Snap-Art-3

(آپدیت شد)

نرم افزار Snap Art می تواند عکس های شما را به آثار هنری زیبا و به صورت نقاشی هایی که با دست کشیده شده اند تبدیل کند. در نسخه جدید ، واقع گرایی تصاویر نقاشی ایجاد شده بیشتر بوده و عناصر موجود در تصویر طبیعی تر و قابل تشخیص تر به نظر خواهند رسید. برای دانلود با ما همراه باشید.


امکانات نرم افزار Snap Art :
– پشتیبانی از Lightroom : نرم افزار Snap Art 3 با نرم افزار Lightroom کاملا یکپارچه بوده و از پردازش دسته ای نیز پشتیبانی می کند و برای اینکار نیازی به فتوشاپ نخواهید داشت.
– افزایش واقع گرایی تصویر ایجاد شده : Snap Art 3 از قلموهای جدید برای حفظ شفافیت لبه ها و بازسازی تکسچر طبیعی طرح استفاده می کند. بدین ترتیب عناصر موجود در عکس شما طبیعی تر و قابل تشخیص تر به نظر خواهند رسید.
– ماسک جزئیات : به جای ناحیه های فوکوس بیضی شکل، Snap Art 3 دارای امکانی به نام ماسک جزئیات است. این قابلیت به شما امکان نشان گذاری سریع مکانی که می خواهید جزئیات بیشتری در آنجا مشخص باشد را می دهد.
– تعداد زیادی استایل : Snap Art 3 می تواند انواع سبک های نقاشی مانند نقاشی رنگ روغن، آبرنگ، سیاه قلم و یا ذغال را برای شما خلق کند. بدین ترتیب شما می توانید استایل های مختلفی مانند شیوه رنگ زنی، شيوه نقاشى با نقطه رنگ و تکنیک های مدرن نقاشی مانند کمیک و بسیاری استایل های دیگر را انتخاب کنید.

آموزش فعال سازی پلاگین (مهم)

ابتدا فتوشاپ را ببندید . سپس پلاگین را نصب کنید. سپس وارد پوشه کرک شده و با توجه به 32 بیت یا 64 بیتی بودن ویندوزتان یکی از پوشه ها را باز کنید و 2 فایل درون آن را کپی بزنید و درمسیر زیر پیست و جایگزین فایل های قبلی کنید.

C –> Program Files –> Alien Skin –> Snap Art 3

حالا فتوشاپ را باز کرده و از منوی Filter گزینه Alien Skin را بزنید . در اینجا پنجره ای باز شده و به شما اخطار می دهد که این برنامه فقط 15 روز فعال خواهد بود. سپس گزینه Activate را بزنید. حالا فایل keygen را باز کنید و از منوی پنجره ای  Snap Art 3 را انتخاب کنید و generate اولی را بزنید. کد را کپی کنید و پنجره keygen را نبندید. حال به فتوشاپ برگردید و کد را در جای مربوطه پیست کنید . در این قسمت باید یک تیک سبز رنگ نمایش داده شود . حالا Next را بزنید و به مرحله بعدی بروید.

Snap-Art-learn

در این قسمت گزینه Other Activation Option را بزنید تا صفحه ای جدید باز شود. در اینجا طبق تصویر زیر دکمه Copy کنار Installation ID را یکبار بزنید. حالا به keygen برگردید و کد را در قسمت Installation Code پیست کنید و دکمه Generate دومی را بزنید. در اینجا یک کد طولانی ایجاد می شود. کد را کپی کنید و به فتوشاپ برگردید و در قسمت Customer Service Will Provide پیست کنید . در اینجا باید دوباره یک تیک سبز نمایش داده شود. Next را بزنید و تا با پیغام فعال سازی نرم افزار مواجه شوید.

Snap-Art-learn2

امیدواریم از این آموزش استفاده لازم را ببرید.

این آموزش توسط سایت تخصصی کامپیوتر (پی سی آی) تهیه شده و کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز است.


دانلود با لینک مستقیم
پسورد : www.p30i.com
حجم : 48 مگابایت

دیدگاه‌ها (1)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    حسین Guest اسفند 18, 1393 Reply

    سلام خسته نباشید
    من تمام مراحل رو اجرا کردم ولی قسمت دوم تیک سبز نمیشه. تیک قرمزه.