P30i

سئوی موتور جستجوی بینگ و یاهو – SEO Tips for Bing and Yahoo

Seo-Tutorial

نکاتی برای سئوی موتور جستجوی بینگ و یاهو

با استناد به اخرین اسناد منتشر شده توسط شرکت comeScore ، 28.2 درصد جستجوهای انجام شده در آمریکا ،از طریق موتورهای جستجوی Bing و Yahoo انجام گرفته است.در اروپا همچنان موتور جستجوی قدرتمند گوگل حرف اول را میزند.در انگلستان ، برا مثال ، 89.33 درصد تجارت های آنلاین و اینترنتی با استفاده از این موتور جستجو انجام شده است.که در این امار شاهد افت کمی نسبت به سال گذشته هستیم.از طرفی دیگر ، اشتراک گذاری موتورجستجو 5 درصد افزایش یافته است. و  آنرا به بزرگترین موتور جستجو در انگلستان تبدیل کرده است البته نا گفته نماند که یاهو مقام سوم را کسب نموده است.

خب، این اعداد چه ربطی به وبمسترها دارد؟

اگر مقالات اموزشی P30i را در موضوع آموزش بهینه سازی و سئوی سایت ها دنبال کرده باشید، به اهمیت آشنایی با موتورهای جستجو و آمار و ارقام این بخش آشنایی کامل خواهید داشت.امارهای ارائه شده در بالا ، برای آن دسته از وبمسترهایی میباشد که مخاطبین این کشورها را مخاطب خاص سایت خود میدانند و قصد دارند در این کشورها بازاریابی کنند، با این اوصاف ، اگر از چند و چون استفاده از این موتورهای جستجو را ندانید، حتما در کشورهایی مانند آمریکا و انگلستان ، برای بازاریابی از طریق موتورهای جستجو شکست خواهید خورد.البته گفتنیست تمام سعی ما و تیم P30i برای تامین محتوای شما وبمسترهای عزیز در این بخش بوده و هست و سعی میکنیم که جدیدترین متد سئوی موتورهای جستجو را _مانند گذشته_خدمت شما عرضه کنیم.

موتور جستجوی بینگ:

شرکت مایکروسافت ، و توسعه دهندگان موتور جستجوی بینگ ، سرتیترهای زیر را برای کسب رتبه هر چه بهتر در نتایج آنها ، منتشر کرده است که در ادامه با همدیگر بررسی میکنیم:

– استفاده از کلمات کلیدی که در متن صفحه وب خود استفاده میکنید.این کلمات کلیدی باید با کلماتی که کاربران در این موتورها استفاده میکنند، باید مشابه باشد.

– سعی کنید برای بهینه کردن سرعت لود سایت خود، هر موضوع را در یک صفحه مجزا مطرح کنید. صفحاتی که فقط متن هستند ، حداکثر 150kb   باشد.

– سعی کنید هر موضوع سایت خود را به یک لینک خارجی مرتبط کنید_مثلا ویکی پدیا ، گوگل_ علت هم آنست که گوگل این لینکهای استاتیک را به سرعت ایندکس مینماید.البته جاوااسکریپت ایندکس نمیشود.

– از درج اطلاعات مهم بین عکسها خودداری نمایید، یا اطلاعاتی که ممکن است به صورت کامل ایندکس نشود.مثلا اگر نام سایت خود را به صورت عکس بنویسید، موتورهای جستجو نمیتوانند آنرا بخوانند.(البته تگ alt ایجا مطرح میشه که در جلسات قبل آموزش داده شده است)

موتور جستجوی یاهو:

مهمترین عواملی که ممکن است به بهبود ایندکس شدن سایت شما در یاهو بیانجامد را در ادامه با یکدیگر بررسی میکنیم:

– تعداد لینک های خروجی که به وبسایت شما لینک داده اند

– محتوای هر صفحه

– زمان بروزرسانی سایت

البته گوگل متذکر شده که ممکن است رنک و رتبه سایت شما افزایش یا کاهش داشته باشد، ان هم با عواملی که خارج از کنترل آنهاست! مثل ایندکس شدن سایتی که محتوای برتری نسبت به شما دارد. البته در ادامه تغییر الگوریتم این موتور جستجو را بعنوان یک عامل داخلی مطرح میکند

اگر شما تازه با مفاهیم سئو و بهینه سازی سایت و وبلاک آشنا شدید، مطمئنا تا الان بخاطر محتوای گوناگون و پراکنده این تکنولوژی  سردرد گرفته اید اما خوشبختانه بخاطر تعاملی که بین این دو موتور جستجو صورت گرفته است ، با یک تیر دو نشان خواهید زد!

به این صورت که اگر سایت خود را برای یاهو بهینه کنید، 100 % سایت شما برای موتور جستجوی bing بهینه خواهد شد

در انتهای هر روز کاری این موتورهای جستجو به سایت ها سر میزنند و مطالب آنها و بک لینک ها را بررسی میکنند.پس سعی کنید علاوه بر محتوا به بک لینک هم اهمیت دهید.

شما مقاله آموزشی بهینه سازی سایت برای موتوره جستجو یاهو و بینگ را خواندید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.