P30i

دانلود بازی استراتژیک تبعید – Banished

Banished

Banished یک بازی استراتژیک شهرسازی است. در این بازی شما کنترل مردمانی را به دست دارید که از شهر خویش تبعید شده اند و به امید بر پا کردن یک شهر جدید ، قدم به این مکان نهاده اند. تنها سرمایه آن ها لباس هاییست که بر تن دارند و البته یک گاری پر از منابع مورد نیاز برای ساخت شهر که از محل زندگی سابق خود، همراه آورده اند. هدف بازی این است که بتوانید مردم خود را زنده نگه دارید و از یک مکان خالی از سکنه، یک تمدن عظیم به وجود آورید. راه های تغذیه مردم عبارت است از شکار، جمع آوری خرمن،کشاورزی، تجارت و ماهی گیری. مردم سرمایه اصلی شما هستند و روال زندگی آن ها طبیعی است. برای شما کار می کنند، کودکانی به دنیا می آورند و سرانجام دوران پیری و مرگ آن ها فرا می رسد. پس از تکمیل ساخت و سازها، حاصل دسترنج خود را مشاهده نمایید و از آبادانی که خود در یک سرزمین بکر به وجود آورده اید، لذت ببرید.

مطمئنا علاقه مندان به بازی های سبک استراتژی پیش از این بازی، بازی های بسیاری را که حول محور آبادانی یک منطقه طراحی و ساخته شده اند، بازی کرده اند، اما این بازی نکات و ویژگی های قابل توجهی دارد که باعث می شود از گذراندن وقت خود به آبادانی کشور تبعید شدگان، لذت ببرید. در ادامه برخی از این نکات که در سایر بازی های به این سبک کمتر به آن ها توجه شده بود، را مورد بررسی قرار می دهیم.
ویژگی های بازی :

در این بازی از تصاویر بسیار زیبا با گرافیک بالایی استفاده شده است و این در حالی است که به نسبت داشتن چنین گرافیک بالایی از حجم کمی برخوردار می باشد.
ویژگی های جدیدی به گیم پلی بازی اضافه شده است که در بازی های پیشین موجود نبود، مثلا شما می توانید دستور دهید که ساکنان شهر، درختان ،سنگ ها و سایر قسمت های زمین را که مزاحم ساخت و ساز شما هستند، از سر راه بردارند.
نکته قابل توجه دیگر امکان تنظیم و کشیدن راه توسط بازیکن است. بازیکن می تواند راه های جدیدی احداث کند و آن ها را مدیریت نماید.
بازیکن باید خود را برای مدیریت حوادث غیر قابل پیش بینی آماده کند. مثلا ممکن است آتش همه دسترنج شما را تبدیل به خاکستر نماید.

OS: XP SP3 / Vista / Windows 7 / Windows 8
Processor: 2 GHz Dual Core processor
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 512 MB DirectX 9.0c compatible card (SM 2.0+)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 150 MB available space
Sound Card: Any

Welcome to the world of Banished! In this city-building strategy game, you control a group of exiled travelers who decide to restart their lives in a new land. They have only the clothes on their backs and a cart filled with supplies from their homeland.
The objective of the game is to keep the population alive and grow it into a successful culture. Options for feeding the people include hunting and gathering, agriculture, trade, and fishing. However, sustainable practices must be considered to survive in the long term.

The townspeople of Banished are your primary resource. They are born, grow older, work, have children of their own, and eventually die. Keeping them healthy, happy, and well-fed are essential to making your town grow. Building new homes is not enough—there must be enough people to move in and have families of their own.


دانلود با لینک مستقیم
پسورد : www.p30i.com
حجم : 100 مگابایت

دیدگاه‌ها (2)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    erfan Guest آبان 14, 1393 Reply

    خیلی متشکرم از سایتتون بازی قشنگی بود

    پدرام Guest آبان 24, 1393 Reply

    واقعاً بازی خوبی است ....
    فقط تعجب میکنم طرفدار نداره؟؟؟!!!!