P30i

دانلود بازی استراتژیک Rise of Venice – Beyond the Sea برای کامپیوتر

Beyond-the-Sea

این بازی یک سبک استراتژیک خاص دارد که توسط شرکت Kalypso Media ساخته شده و محبوبیت خاصی دارد برای کسانی که به بازی استراتژیک علاقه دارند این بازی گزینه مناسبی می باشد. ونیز در زمان های قدیم جزو مشهورترین شهر های جهان بوده است که در این بازی در اوج قدرت شاهنشاهی اش قرار دارد وظیفه شما این است که قدرت امپراطوری را حفظ نمایید.

در این بازی باید معاملات تجاری و اقتصادی و نظامی با اروپای شرقی داشته باشید بازی در حالی شروع خواهد شد که شما به عنوان یک جوان نجیب زاده تشنه رسیدن به قدرت هستید که رسیدن به قدرت کار آسانی نیست باید دشواری های زیادی را طی نمایید و این بستگی به مدیریت شما در این بازی دارد که بتوانید آرزوی یک نجیب زاده را بر آورده نمایید.

در این بازی باید به این جوان کمک نمایید تا شهر های بزرگ مثل طرابلس – رم – اسکندریه – قسطنتنیه تسلط یابد و امپراطوری بزرگ خودش را در این شهر بنا نماید .

سیستم مورد نیاز برای این بازی :

OS : Windows Vista/7/8
Processor : Intel Core 2 Duo-Prozessor or similar
Memory : ۲ GB RAM
Graphics : DirectX 10 compatible, 512MB
DirectX : Version 10
Hard Drive : ۴ GB available space
Sound Card : DirectX compatible

نحوه نصب و اجرا: پس دانلود و اکسترکت سازی بازی در مکان مناسب هارد فایل iso وجود دارد این نرم افزار را میتوانید با winrar هم باز کرده و اکسترکت نمایید ، فایل را extract کرده نرم افزار های مورد نیاز را نصب کنید و کرک بازی را در پوشه crack کپی نموده و در مکان بازی ذخیره کنید.

هم اکنون میتوانید این بازی جذاب و جدید را از پی سی آی مرجع تخصصی کامپیوتر دریافت نمایید.


دانلود با لینک مستقیم
پسورد : www.p30i.com
حجم : 1.23 گیگابایت

دیدگاه‌ها (0)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.