P30i

دانلود بازی اکشن Angry Birds Star Wars 1.4.0 برای کامپیوتر

Angry-birds

این بازی یکی از شاهکارهای شرکت Rovio می باشد که همیشه در حال آپدیت این بازی پر طرفدار هست به گونه ای که رفته به رفته بازی جذاب تر – پیشرفته تر – گرافیکی تر و کاربر پسنده تر میشود در این بازی پرندگان خشمگین نقش قهرمانان star wars را بازی میکنند باید بهشون کمک کنید تا خوک های نامرد و بد جنس را شکست دهند وقتی که هر چقدر مراحل بیشتری را طی نمایید پرندگان بیشتری به شما تعلق خواهند گرفت در عین حال مراحل بازی هم رفته به رفته سخت تر خواهد شد.

این بازی به خاطر داشتن گرافیک بالا و جذاب مورد تایید و پسند کاربران اینترنتی قرار گرفته است به گونه ای که اگر بر صفحه google play بروید حدود 500 میلیون بار این بازی دانلود شده است هم اکنون این بازی برای کامپیوتر نیز منتشر شده است که آخرین ورژن آن 1.4.0 است که به شما در این سایت تقدیم میکنیم.

برای خواندن مطالب در این مورد به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نگران کرک این بازی نیز نباشید چون یک کرک معتبر در داخل پوشه بازی موجود است که میتوانید بعد از دانلود روی این بازی بعد از نصب پچ نمایید.

نحوه نصب و اجرای بازی: کافی است بعد از دانلود این بازی ، بازی را از حالت زیپ خارج ساخته و فایل setup را اجرا نموده و بازی را در عرض 2 دقیقه نصب نمایید.
هم اکنون میتوانید این بازی جذاب و جدید را از پی سی آی مرجع تخصصی کامپیوتر دریافت نمایید.


دانلود با لینک مستقیم
پسورد : www.p30i.com
حجم : 72.57 مگابایت

دیدگاه‌ها (0)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.