P30i

دانلود آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز – Clash of Clans 8.67.3

آپدیت clash of clans

دانلود نسخه جدید Clash Of Clans

19 آذر 94

بازی Clash of Clans بی شک بهترین بازی سبک استراتژیک برای پلتفرم اندروید است. در این بازی باید  قبیله خود را به بهترین شکل ممکن رهبری نموده و سپس برنده شوید . در بازی Clash of Clans شما بایستی هدایت قبیله خود را بر عهده گرفته و با قبایل دشمن مبارزه نمایید . توجه داشته باشید که این مبارزه یک مبارزه حماسی است ، پس حتما باید پیروز شوید . نیروهای نظامی را خبر کرده و آن ها را آماده نبرد کنید . لازم به ذکر است که این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین بوده که این امکان را به شما می دهد تا با دوستان خود رقابت نمایید .

 تغییرات

* بازنگری و بهبود سیستم شیلد: با تخریب تون هال دیگر شیلد به شما داده نخواهد شد ؛ اتک در زمان شیلد دیگر شیلد را از بین نخواهد برد.

* حمله در هنگام شیلد : با اتک زدن شیلد شما از بین نخواهد کرد ؛ اتک در هنگام شیلد سه ساعت از شیلد شما کم خواهد کرد

* محافظت دهکده و برک های شخصی: با فعال بودن محافط دهکده حتی اگر از بازی خارج شوید کسی نمیتواند به شما اتک بزند مانند وقتی که آنلاین هستید (محافظ دهکده به طور خودکار هنگامی که زمان شیلد به پایان می رسد بر اساس لیگی که بازیکن در ان قرار دارد به مدت 15 دقیقه تا 3 ساعت فعال میشود)

* لوت، جوایز اهدایی لیگ ها و پیشنهاد تروفی: زمانی لوت تون هال دزدیده میشود که به طور کامل تخریب شود. تون هال تقریبا به اندازه یک مخزن اکسیر و یک مخزن طلا و یک چهارم مخزن دارک ظرفیت دارد. از این پس تون هال نیز همانند یک مخزن لوت خواهد داشت و طلا، اکسیر و دارک با افزایش لول تون هال افزایش پیدا می کند. از این پس تون هال و کلن کسل همانند یک مخزن هستند.

* تغییرات جزئی: هزینه بازسازی تله ها 75% کاهش یافته، هزینه ریلود ایکس بو 70% کاهش پیدا کرده، مدت زمانی که پس از افلاین شدن مورد حمله قرار میگیرید برای کمک به کسانی که به طور اتفاقی آفلاین میشوند از 1 دقیقه به 5 دقیقه افزایش یافته؛ برای گرفتن شیلد حمله کننده باید یک سوم نیروهای خود را استفاده کند؛ برای لیگ چمپیون در تمامی سطوح محافط دهکده رایگان برای مدت 30 دقیقه افزایش پیدا کرده است.

* افزایش فضای دهکده و زمان حمله: فضای دهکده شما افزایش پیدا کرده و مدت زمان حمله 30 ثانیه افزایش پیدا کرده ؛ زمان آماده سازی قبل از شروع کلن وارد به 23 ساعت کاهش یافت.

* تغییر در سیستم دونیت بازی: قابلیت دونیت اسپل به بازی اضافه شده است شما می توانید هنگام رک کردن یک اسپل دارک هم درخواست کنید. این ویژگی از کلن کستل لول 4 (تون هال 8) در دسترس خواهد بود.

* آزمایشگاه سطح 9 ؛ ویزارد تاور سطح 9 ؛ مخزن طلا و اکسیر سطح 12

* دفاعی های اضافی بری تون هال 11 ؛ قریز برای تون هال 9 ؛ یک آرچر تاور، کنون، ویزارد تاور و ایکس بو اضافه شده است

* ویچ لول 3 و مینیون لول 7

* قهرمان جدید : گرند واردن !

* ساختمان دفاعی جدید

* Eagle Artillery : همه زمین به جز فضای کوچکی در اطراف خود را پوشش میدهد (مانند مورتار)

آپدیت clash of clans


دانلود با لینک مستقیم
پسورد : ندارد
حجم : 53 مگابایت

دیدگاه‌ها (7)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    Milad Farsad Guest اردیبهشت 10, 1394 Reply

    You

    رضا Guest اردیبهشت 10, 1394 Reply

    خیلیم عالی

    mehdi Guest اردیبهشت 10, 1394 Reply

    Goood

    رضا Guest اردیبهشت 10, 1394 Reply

    عالی

    رضا Guest اردیبهشت 10, 1394 Reply

    خوب

    شایان Guest شهریور 28, 1394 Reply

    عالی

    احمدی Guest دی 20, 1394 Reply

    عالی بود ممنون