P30i

دانلود بازی مسابقه ای Angry birds go برای آندروید

Angry-birds-go

یک مسابقه جذاب و دیدنی خوک ها و پرندگان در جزیره خوک ها ، این بازی مخصوص پلتفرم آندروید است.  کسانی که تبلت آندرویدی دارند و به دنبال بهترین بازی برای سرگرم کردن خود هستند این بازی را از دست ندهند.

این بازی از نوع بازی های مسابقه ای می باشد که باید در آن ماشینی بخرید با استفاده از الماس یا سکه ای که در هر مرحله بدست خواهید آورد خرج ماشین مسابقه ای خود کنید و هر چه ماشین مسابقه ای خود را بیشتر آپدیت کنید شانس برد در میدان مسابقه نیز بیشتر است گیم پلی این بازی نوستالژی بازی کراش ماشینی را به همراه خواهد داشت.

این بازی 4 جزء دارد که مراحل آن شامل مسابقه با پرندگان و خوک های دیگر – خوردن میوه جات به اندازه کافی گفته شده در هر مسابقه – تست سرعت ماشین – مبارزه با رئیس منطقه . هر رئیس منطقه را که توانستید شکست دهید رئیس آن منطقه به تیم شما ملحق خواهد شد در این بازی دیگر اثری از مبارزات پرندگان با خوک ها نیست شاه خوک ها و سربازانش نیز به تیم شما برای مسابقه خواهند آمد.

این بازی را هرگز از دست ندهید چون فوق العاده زیبا و اعتیاد آور است 🙂

نحوه نصب و اجرای بازی در آندروید : فایل زیپ را بعد از دانلود اکسترکت نمایید فایل apk را در آندروید نصب نمایید و فایل دیتا را در مسیر android/data/obb کپی نمایید و از بازی لذت ببرید.
هم اکنون میتوانید این بازی جذاب و جدید را از پی سی آی مرجع تخصصی کامپیوتر دریافت نمایید.


دانلود با لینک مستقیم
پسورد : www.p30i.com
حجم : 92.56 مگابایت

دیدگاه‌ها (0)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.