P30i

دانلود بازی پت و مت برای کامپیوتر – Pat & Mat

pat_mat

این بازی برگرفته شده از انیمیشن پت و مت می باشد که بازی مورد نظر توسط شرکت IDEA Games در سال 2010 ساخته شده است.
همانگونه که در انیمیشن این دو تا برادر مشکلاتی بوجود می آید در بازی این ها نیز این اتفاقات خواهد افتاد که یک اشتباهی میکنند و سعی میکنند آن اشتباه را جبران نمایند که متاسفانه عوض اینکه مشکل آنها حل شود مشکل دیگری پیدا میشود و این روال همچنان ادامه میابد و درنهایت هر دو با یک ترفند خاص همه مشکلات را به صورت معجزه آسایی حل میکنند و قسمت تمام میشود.

درسته ما فکر میکنیم که این دو تا برادر خنگ اند ولی یک چیزی را به انسان ها به لحاظ خنده دار بودن نمایششون نمایش میدهند که نباید از زندگی و مشکلاتی که داریم دلسرد شویم و مشکلات خود را خودمان حل کنیم.

با این بازی خاطرات نوجوانی خود را زنده کنید و از دستش ندهید که این بازی یک سبک خاص ماجراجویی یا پازل و یا در برخی از مراحلش استراتژیک می باشد. میتوانید ماشین این دو تا را با خنده دار ترین روش تعمیر نمایید که به شما لذت و هیجان خاصی خواهد داد این بازی از لحاظ گرافیکی نیز عالی می باشد.

نحوه نصب و اجرای بازی : کافیست بازی را پس از دانلود از حالت زیپ خارج نمایید و setup بازی را اجرا کرده و کرک بازی در مکانی که بازی نصب می باشد کپی نمایید کرک در پوشه crack موجود است.
هم اکنون میتوانید این بازی جذاب و هیجان انگیز را از پی سی آی مرجع تخصصی کامپیوتر دریافت نمایید.


دانلود با لینک مستقیم
پسورد : www.p30i.com
حجم : 191.92 مگابایت

دیدگاه‌ها (0)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.