P30i

دانلود نرم افزار درایور مجازی Virtual Clone Drive 5.4.7.0

Virtual-clonedrive

برخی مواقع برای اجرای یک نرم افزار یا بازی مجبوریم که سی دی مربوطه را درون سی دی رام داشته باشیم تا برنامه یا بازی اجرا شود . برای هر بار اجرا پیدا کردن سی دی و قرار دادن درون دستگاه کار دشواری به نظر می رسد همچنین موجب خراب شدن سی دی رام به مرور زمان می شود. در اینجور موقع راه حلی که پیش پای ماست ایمیج گرفتن از سی دی است . اما برای اجرای ایمیج شبیه یک سی دی رام ما نیاز به یک شبیه ساز سی دی رام داریم. بهترین نرم افزار برای اینکار Virtual Clone Drive می باشد . یک نرم افزار کم حجم برای اجرای فایل های ایمیج (با فرمت img bin iso dvd و غیره) که همه نیازهای ما را برطرف می کند.

آموزش کار با برنامه :

پس از نصب برنامه یک آیکون سی دی رام با اسم BD-ROM Drive در مای کامپیوتر سیستم شما ایجاد می شود. اگر آیکون مربوطه نیامد سیستم را ریستارت کنید درست می شود . پس از آن برای اجرای فایل های ایمیج روی این درایو راست کلیک کرده سپس گزینه Virtual CloneDrive را زده و سپس گزینه Mount را بزنید. یک صفحه باز می شود که توسط آن می توانید فایل ایمیج مورد نظرتان را انتخاب کنید تا اجرا شود.


آموزش تهیه ایمیج از سی دی ها
دانلود با لینک مستقیم
پسورد : www.p30i.com
حجم : 1.55 مگابایت

دیدگاه‌ها (4)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    kooook Guest آبان 11, 1393 Reply

    با عرض سلام ممنون تمامی حرف های شما درست بود ممنون فقط الان سیتم ارور داده برای اجرای بازی فکر کنم کالا این باشه که محتوای فایل بازی رو نصب نکردم یعنی نبوده مشیه محتواشو یعنی گرافیک و صدا و.. بازی رو اینجا بزارید من دانلود کنم ؟ ممنون

    kooook Guest آبان 11, 1393 Reply

    این هم عکس ارور http://upload7.ir/viewer.php?file=40047564611135147356.png

      محمدهادی بیگی Guest آبان 11, 1393 Reply

      این ارور هم به خاطر عدم نصب برنامه DirectX هستش