P30i

خرید اینترنتی بازی ویل من – Wheelman

Wheelman دانلود بازی اکشن ویل من برای کامپیوتر   Wheelman

خیلی ها این بازی را جی تی ای ۷ کامپیوتر می نامند گرچه این بازی ساخت کمپانی راک استار نیست و اثری ماندگار از یوبی سافت است . اگر به دنبال یک بازی متفاوت در سبک جی تی ای می گردید بدون شک این بازی بهترین گزینه برای شما خواهد بود . اوج هیجان در ماشین سواری ، موتورسواری ، اکشن ، جلوه های سینمایی قوی و گردش آزاد در شهر بارسلون با شخصیت محبوب وین دیزل در این بازی گنجانده شده است.
خیلی ها دوست داشتند که بازیگر Vin Diesel را در بازیها ببینند که این بازی آرزوهای خیلی را بر آورده کرده است . در این بازی باید ماموریت هایی که به شما داد می شود را انجام دهید. ماموریت هایی از قبیل ماشین سواری همراه با مبارزات اکشن – تیر اندازی به انواع ماشین ها و… همانگونه که Vin Diesel در فیلم های خود مانور های رانندگی عمل میکند در این بازی نیز به این گونه عمل خواهد کرد و تمامی فن های و ضربات بازیگر Vin Diesel در این بازی خلاصه شده است.

buy دانلود بازی اکشن ویل من برای کامپیوتر   Wheelman

داستان بازی :

وین دیزل بازیگر معروف فیلم تند سریع آتشین در نقش راننده ی حرفه ای به نام ریمو قرار دارد که به بارسلونا میرود کار اصلی او دوست شدن با خلافکاران کله گنده و بعد نابودی آنها است میلو ابتدا وارد آن شده و برای خلافکاران کارهایی انجام میدهد بعد از شناسایی دقیق آنها کارشان را میسازد شما باید بیشتر این ماموریت ها را با ماشین انجام دهید مثلا باید با ضربه زدن به ماشین دشمن آن را منحرف کنید بعضی از مراحل هستند که باید از اسلحه استفاده کنید , وقتی بازی شروع شد شما باید زنی به نام Lumi را که در حال سرقت از بانک است را از دست پلیس فراری دهید او جزء هدف های شما به حساب نمی آید بلکه میتوانید مثل یک یار روی او حساب کنید! چیزی که از همه بدتر کار میلو را خراب میکند دشمنی با پلیس است پلیس های اسپانیایی به شدت به دنبال او هستند و در این وسط فرد بد جنس دیگر به نام Anton Gello در پشت ماجرا است او در ابتدا به عنوان یک دوست خلافکار به نظر میرسد بعد ها متوجه خواهید شد که همه چیز زیر سر او است Anton یک قاچاقی اسلحه و مواد مخدر است او بسیار پولدار و با نفوذ است و محافظان و زیر دست های زیادی در کنار او هستند , در بازی با خلافکاران زیادی اشنا خواهید شد که باید بعد از آشنایی با همه ی آنها تعدادی را از سر راه بردارید. آنهایی که از سر راه شما برداشته نمیشوند! دوستان شما به حساب می آیند…

buy دانلود بازی اکشن ویل من برای کامپیوتر   Wheelman

تصاویر محیط بازی :

buy دانلود بازی اکشن ویل من برای کامپیوتر   Wheelman


خرید پستی (تحویل و پرداخت درب منزل)
قیمت 5000 تومان

دیدگاه‌ها (0)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.