P30i

دانلود بازی قبیله عثمانی برای اندروید – Ottomania

Ottomania

قبیله عثمانی یکی از بازی های جدید سیستم عامل اندروید به سبک دفاع از قلع است که توسط شرکت Arctic Camel Games منتشر شده است که روایتگر حکومت عثمانیست. سه دشمن خونین و قدیمی با نام های Osman Bey, Fatih Sultan Mehmet و Sultan Suleyman در بازی دارید که از سال ها پیش برای نابودی شما تلاش می کنند و قدرت چندین منطفه را به دست گرفته اند.
سرزمینی که حکومت و اداره آن را عهده دار هستید، نیازمند شماست تا با استراتژی مناسب و چینش خوب سربازان در برابر دشمنانی که وحشیانه هجوم آورده اند، دوام بیاورید. البته در بازی Ottomania این تنها سرباز ها نیستند که قدرت دفاعی را افزایش می دهند، بلکه از آیتم هایی همانند منجنیق، کوزه های آتش و وسایل مشابه آن ها می توان استفاده کرد که هم در سرعت پیشروی آن ها تاثیر می گذارند و هم باعث تجدید قوا خواهند شد.
سرباز های مختلفی با مهارت هایی همچون سنگ اندازی، تیر اندازی و سوار کاری در ارتش عثمانی جای گرفته اند که باید هر کدام از آن ها را در جای مناسب خود به کار بگیرید. به طور مثال در بخشی از Ottomania که مسافت و فاصله سربازان دشمن از مرز دور هستند، تیرانداز ها بهترین نیرو برای کمک گرفتن از آن ها در چنین مواقعیست اما برای افرادی که در کم تر از چند ثانیه وارد شهر خواهند شد، بدون شک پیاده نظام آموزش دیده و با مهارت های رزمی عالی، بهترین انتخاب خواهد بود. مراحل و سرزمین های زیادی در بازی Ottomania برای تجربه یک نبرد تمام عیار و هیجان انگیز طراحی شده اند که ابتدا از Anatolia شروع می کنید. the Balkans دومین مرحله از بازیست که بخش آموزشی در آن وجود ندارد و با تمامی قدرتتان باید از قلعه و دهکده در برابر بیگانگان و غارت گران دفاع کنید و امتیاز قابل قبولی را برای راه یابی به مرحله بعدی کسب نمایید.


دانلود با لینک مستقیم
پسورد : ندارد
حجم : 51 مگابایت

دیدگاه‌ها (1)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    SAEED Guest خرداد 22, 1393 Reply

    سلام و منون از سایت خوبتون من تاحالا همچین سایت خوبی ندیده بودم از بین این همه سایت لطفا اگه میشه بازی کشتی کج 2014 برای کامپیوتر بذارید ممنون میشم