P30i

دانلود برنامه IFTTT برای اندروید + آموزش تصویری

دانلود برنامه IFTTT برای اندروید + آموزش

با اپلیکیشن IFTTT گوشی اندرویدی خود را به یک دستیار تبدیل کنید

دانلود برنامه IFTTT برای اندرویدDownload IFttt Application For Android

اگر بخواهیم به صورت خودمانی عملکرد این برنامه را برای تان توضیح بدهیم می توانیم بگوییم که برنامه IFttt یک دستور از شما میگیرد و طبق آن کار خاصی را برای تان انجام می دهد. به طور مثال شما میتوانید به این اپلیکیشن یک برنامه بدهید که هر وقت ساعت 8 شب شد وای فای را خاموش کن یا هر وقت یک اس ام اس دریافت کردید که در آن کلمه Silent وجود داشت گوشی را به حالت بی صدا ببر ! جالب بود نه ؟ این برنامه می تواند کارهای زیادی برای شما انجام بدهد . تا به حال شده گوشی خود را در خانه گم کنید و روی حالت بیصدا باشد و هر چه تماس بگیرید نتوانید آن را پیدا کنید ؟ مشکل شما حل شده است زیرا می توانید به این برنامه دستور بدهید هر وقت از فلان شماره میس کال دریافت کردید گوشی را از حالت بی صدا در بیاورد یا یک آهنگ به خصوص را پخش کند. وقتش رسیده که زندگی مدرن خود را آغاز کنید ! پس برای دانلود برنامه Ifttt برای اندروید با ما همراه باشید.

IFTTT از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های متنوعی برای ایجاد ارتباط بین آنها و تعریف وظیفه‌ها بهره می‌برد و حالا با ارائه نسخه اندرویدی امکان اتوماسیون در داخل تلفن هوشمند نیز وجود دراد. کافی است دستورالعمل‌هایی (Recipe) که در واقع ترکیبی از سناریوها هستند را بسازید. مثلا می‌توانید تنظیمات را به شکلی انجام دهید که در صورتی که با تلفن خود عکسی گرفتید، آن عکس به شما ایمیل شود تا از عکس‌های تلفن‌تان یک پشتیبان داشته باشید، یا مثلا هر روز صبح از طریق یک ایمیل، گزارش آب و هوا یا اخبار وب‌سایت پی سی آی را دریافت کنید.

در این سرویس شما می‌توانید از دستورالعمل‌های آماده استفاده کنید یا برای خودتان دستورالعمل بسازید. تسک‌های ایجاد شده توسط خودتان را می‌توانید به صورت خصوصی یا عمومی ایجاد کنید. در صورتی که دستورات شما عمومی باشند، سایر کاربران می‌توانند آنها را مشاهده کرده و از آنها استفاده کنند. همزمان با عرضه نسخه اندروید، توسعه‌دهندگان کانال‌های جدیدی را اضافه کرده‌اند که می‌توانید از آنها بر روی تلفن اندرویدی‌تان استفاده کنید. کانال‌های اضافه شده عبارتند از Android Device، Android Location ،Android Notifications ،Android Phone Call ،Android Photos و Android SMS.

آموزش کلی برنامه IFttt :

مرحله اول

پس از نصب برنامه ابتدا باید یک نام کاربری برای خود بسازید : در کادر اول آدرس ایمیل و در کادر دوم رمز عبور را وارد کنید . همین ! حالا دستیار شما آماده به کار است.


دانلود برنامه IFTTT برای اندرویدمرحله دوم

شما باید یک دستور به برنامه اضافه کنید . برای اینکار طبق عکس بالا روی دکمه + کلیک کنید.


دانلود برنامه IFTTT برای اندروید

مرحله سوم

میتوانید یکی از دستورات پیش فرض را انتخاب کنید یا یک دستور دلخواه بسازید . برای ساخت دستور دلخواه روی گزینه Create a New Recipe کلیک کنید.


دانلود برنامه IFTTT برای اندروید

مرحله چهارم (مهم)

با کلیک کردن بر روی + آبی رنگ میتوانید یک دستور انتخاب کنید که اگر این اتفاق افتاد ،( به طور مثال اگر ساعت 8 شد) و با کلیک کردن بر روی + قرمر رنگ انتخاب کنید که این عملیات را انجام بده (مثلا بلوتوث را روشن کن)


تمام!  دستور خود را ذخیره کنید تا برنامه بقیه کارها را برای تان انجام دهد.

نکته : دقت کنید در گوشی هایی مثل Huawei باید به برنامه دسترسی بدهید که در پس زمینه قابل اجرا باشد وگرنه برنامه کار نمیکند. در صورتی که سوالی داشتید از طریق نطرات در خدمت شما هستیم. برنامه IFttt برنامه گسترده ای ست که شامل هزاران دستور میشود در صورتی که دستور خاصی را لازم داشتید بپرسید تا پاسخگو باشیم.


برای دانلود برنامه IFTTT برای اندروید اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه IFTTT V 1.5.8 با لینک مستقیم
پسورد : ندارد
حجم : 7 مگابایت

دیدگاه‌ها (0)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.