P30i

سئو قالب سایت – SEO – Design & Layout

Seo-Layout

هنگامی که مخاطب و بازدید کننده شما وارد سایت میشود (حالا چه مستقیم چه از موتورهای جستجو) اولین و مهمترین چیزی که وی را جذب میکند طراحی و لایه های سایت است! که حتی اگر چینش انها مطلوب نباشد میتواند باعث لطمه زدن به آمار و رتبه سایت شما شود.

با جلسه اول آموزش سئو با محوریت سئوی طراحی قالب خدمت شما هستیم.پس تا پایان این جلسه با ما همراه باشید.گمان ما این است که سایت هر چه گرافیکی تر باشد _این نکته رو بگم که گرافیک بالا موجب افزایش لود میشه_ مخاطب بیشتر به خودش جذب میکنه! ولی باید به شما بگوییم که در اشتباهید!
سایت های هستند که بیش از حد تصور ساده هستند که خوانندگان خالص به طور منظم فقط به این سایت ها سر می زنند! 100 سایت برتر ایرانی را نگاه کنید! شاید قالبی شکیل داشته باشند که این امر به طراحی لایه های محتلف آن ها مربوط میشود! ولی هرگز از قالبهای سنگینی که سرعت لود انها پایین است استفاده نمیکنند.

همانطور که میدانید SPIDER های گوگل! یک مکانیسم تمام رباتیک است که بدون دستبرد انسان کار میکند!اگر شما سایت خود را به لحاظ برنامه نویسی پیچیده طراحی کنید! این روبات ها نمیتوانند سایت شما را ایندکس کنند! و عدم ایندکس در گوگل بدترین کابوس یک وبمستره! که به نوبه خودش میتواند از کسب رنک گوگل بالای سایت شما ممانعت ایجاد کند.

عموما چگالی کلمات کلیدی در هرصفحه بایستی 10% و در هر صفحه وب 200 کلمه وجود داشته باشد.البته گفته های متخصصین این علم را هم نباید نادیده بگیریم، چرا که بعضی از صفحات باید 5 % و برخی صفحات بایستی 20 % حجم چگالی آنها باشد

این دستور العمل ها را حین طراحی وب باید رعایت کنید:

  1. از محتوای متنی بیشتر استفاده کنید تا  HTML  !
  2. سعی کنید از FRAMES ها اصلا استفاده نکنید! فریمها دشمن گوگل ! و گوگل دشمن فریم ها هستند
  3. سعی کنید از تبلیغات مبتنی بر جاوا اسکریپت استفاده نکنید
  4. تا حدامکان از جاوا اسکریپت استفاده نکنید! اگر به فایل جاوا نیاز دارید سعی کنید آنرا فراخوانی کنید تا در هر صفحه از آن استفاده کنید.سعی کنید از جاوااسکریپت ها در انتهای قالب خود (footer) استفاده کنید.زیرا مانع ایندکس شدن مطالب شما میشوند
  5. انتخاب عنوان مناسب با محتوای آن صفحه (برای سایت های استاتیک)
  6. تا میتوانید فایل های خود را در شاخه اصلی سیستم مدیریت محتوای خود ذخیره کنید.
  7. تا میتوانید از کدها و بنرهای تزیینی استفاده نکنید!(فلش؛بنرهای متحرک و…)

ترجمه و منبع : پی سی آی دات کام

دیدگاه‌ها (0)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.