P30i

بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس 5 – Galaxy S5

Galaxy-S5-Prime

یکی از قدرتمند‌ترین نسخه‌های موجود از پرچمدار جدید سامسونگ، که گفته می‌شود گلکسی S5 پرایم نام دارد، در وب‌سایت هندی Zauba دیده شده است. این وب‌سایت قبلاً نیز مورد توجه رسانه‌های فناوری قرار گرفته بود؛ چرا که غالباً محصولات کمپانی‌های مشهوری همچون سامسونگ را برای فروش و آزمایش در بازار هندوستان وارد می‌کند.

در سایت زائوبا مدلی که از این گوشی به ثبت رسیده، SM-G906K نام دارد و در توضیحات آن آمده که برای امور مربوط به تحقیق و توسعه وارد هند شده است. سامسونگ چهار دستگاه از این گوشی هر یک به ارزش 504 دلار را به این کشور ارسال کرده است.

مدل SM-G906K پیشتر نیز در وب‌سایت بنچمارک GFX نیز رؤیت شده بود و شواهد حاکی از آن بودند که این گوشی مجهز به جدیدترین و قدرتمندترین سخت‌افزارهایی است که براساس پیش بینی‌ها قرار بود در این گوشی مورد استفاده قرار بگیرند.

این مدل خاص از گلکسی S5 که با نام گلکسی S5 پرایم تولید شده، تفاوت‌های محسوسی را با مدل اصلی دارد. به عنوان مثال بدنه این گوشی کاملاً از جنس فلز بوده و همچنین از یک صفحه‌نمایش با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل یا همان QHD در آن استفاده شده است. پردازنده مورد استفاده در آن نیز اسنپدراگون 805 بوده و مجهز به سه گیگابایت حافظه‌ی رم است. بر طبق جدیدترین شایعات موجود، این گوشی قرار است ماه آینده به طور رسمی معرفی شود. SM-906K مربوط به اپراتور کره‌ای Korea Telecom و مدل SM-906S نیز متعلق به اپراتور SK Telecom می‌باشند.

SamsungGalaxyS5Prime

دیدگاه‌ها (0)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.