P30i

دانلود بازی مرحله ای Don’t Starve برای کامپیوتر + آخرین آپدیت

Don’t-Starveاین بازی توسط شرکت Klei Entertainment ساخته و تولید شده است و جزو سبک بازی Survival می باشد.

این بازی یک بازی ماجراجویی فوق العاده است Don’t Starve به معنای فارسی میشود از گرسنگی نمیر منظور اینکه باید شما در این بازی در جهنمی که هستید از گرسنگی نمیرید شما در جنگلی رها خواهید شد و در آن جنگل بدانید تنها نیستید خطرات زیادی منتظر شما هستند هر روز که شب میشود باید همیشه آتش روشن کنید تا شیاطین به شما صدمه ای نتوانند وارد کنند.

معادن و درختانی را جهت ساخت ابزار قطع خواهید کرد و از آنها وسایل جنگی و لباس و همه چیز برای زنده ماندن و تلاش برای زنده ماندن خواهید ساخت هر روزی که سپری میشود برای شما یک امتیازی خواهد داشت مثلا وقتی در روز 14 مردید امتیاز و رکورد شما تا روز 14 ثبت خواهد شد.


هر روز برای شما یک مرحله است سعی کنید هر روز نقل مکان کنید در جایی که هستید تا به گیر وحشی های جنگل و ارواح نیافتید چون اگر بمیرید رکورد و زحمت شما نیز نابود خواهد شد.

نحوه نصب و اجرای بازی: کافی است بعد از دانلود این بازی ، بازی را از حالت زیپ خارج ساخته و فایل setup را اجرا نموده و بازی را در عرض ۲ دقیقه نصب نمایید.
هم اکنون میتوانید این بازی جذاب و جدید را از پی سی آی مرجع تخصصی کامپیوتر دریافت نمایید.


دانلود با لینک مستقیم
پسورد : www.p30i.com
حجم : 83.9 مگابایت

دیدگاه‌ها (1)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    محمد Guest اردیبهشت 17, 1393 Reply

    چه جالب هم رشته ای هستیم میخوام اخرین اپدیت بازی Dont Starve پیدا کنم چه سایتی همیشه اپدیت اخرش داره لطفا به ایمیلم بفرست