P30i

دانلود تمام بازی های Sega برای کامپیوتر – سگا

Sega

:: Sega Games + Emulator ::

برای امروز همراهان سایت پی سی آی مجموعه کامل و ارزشمند بازی های سگا به همراه نرم افزار مورد نیاز برای اجرای بازی ها را آماده کرده ایم . سگا مگا درایو (به انگلیسی: Sega Mega Drive)  نام یک کنسول بازی ویدئویی نسل چهارم است که توسط شرکت سگا ساخته شد. سگا مگا درایو برای نخستین بار در ۲۹ اکتبر سال ۱۹۸۸ در ژاپن منتشر شد. ویرایش دیگری از این کنسول با نام سگا جنسیس (به انگلیسی: Sega Genesis) در ۱۴ آگوست ۱۹۸۹ (در منطقه آمریکای شمالی) منتشر شد. این کنسول در ۳۰ نوامبر ۱۹۹۰ در مناطق پال نیز پخش شد.
سگا مگا درایو یک کنسول از نسل چهارم کنسول‌های بازی رایانه‌ای است که در میان هم نسل‌های خود، نخستین محصولی بود که تلاش کرد تا سهم عمده‌ای از بازار فروش مناطق اروپا و آمریکای شمالی را در اختیار گیرد. درابتا هدف آن بود که کنسول مگا درایو یک رقیب جدی برای نینتندوان‌ای‌اس باشد اما پس از دوسال، نینتندو کنسول سوپر نینتندو را روانه بازارها کرد. این سرآغازی برای رقابت میان این دو کنسول ۱۶-بیتی بود که از سال ۱۹۸۸ آغاز و با انتشار آخرین بازی برای این نسل در برزیل به پایان رسید.
مگادرایو گرچه کنسول بسیار موفقی در زمینه فروش بود، اما هرگز برآوردهای اولیه را نتوانست پوشش دهد. به هر حال، بازی‌های منتشر شده برای این کنسول، همچنان برای بازیبازان، کاربران و علاقه‌مندان به این صنعت، محبوب و به یاد ماندنی است.

تصویری از تعدادی از بازی های موجود در این مجموعه

Sega-Games


دانلود با لینک مستقیم
پسورد : p30i.ir
حجم : 566 مگابایت

دیدگاه‌ها (2)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    Hasty Guest شهریور 11, 1394 Reply

    سلام ممنون از سایت خوبتون من سالهاس دنبال بازی امپراطور شهر نیوگرو۲۰۰۰( کوزکو) هستم یه دنیا ممنون میشم اونو واسم ارسال کنید

    abbas Guest بهمن 16, 1395 Reply

    سلام
    یک بازی سگا که به اسم گرگ نما معروف بودوجود داشت که متاسفانه اسم اصلی آن را نمی دانم و از شما تقاضا دارم که با توجه به توضیحاتی که ارائه می نمایم اگر می توانید اسم آنرا برایم ارسال فرمایید.
    در این بازی ابتدا یک انسانی بصورت گرگ شروع می شد که دشمنان آن از زیر سگ هایی همانند قبر ظاهر می شدند و با نبود کردن آنها و کسب امتیاز در مراحل بعد کله گرگ شکل آن انسان تبدیل به خرس می شد و در مراحله بالاتر تبدیل به ببر می شد و..