P30i

عکس و بررسی تخصصی گوشی LG G4

LG-G4

عکس رسمی گوشی ال جی G4

بررسی تخصصی به زودی از پی سی آی

چند روز پیش تمام تصاویر رسمی گوشی هوشمند ال‌جی جی ۴، پرچمدار امسال کره‌ای‌ها فاش شد و امروز نیز این کمپانی خود یک تصویر از این گوشی را در صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک‌اش منتشر کرده تا صحت تصاویر فاش شده بیش از پیش تایید شود.

به گزارش پی سی آی به نقل از زومیت؛ هفته‌ی پیش ۳۰ تصویر تبلیغاتی از گوشی هوشمند ال‌جی جی ۴ فاش شد. ال‌جی قصد دارد تا در ۲۸ آپریل از پرچمدار امسال خود رونمایی کند اما پیش از آن یک تصویر واضح و تمام قد از این گوشی منتشر کرده است.

G4

آنچه در تصویر مشخص است، استفاده از پوشش چرمی در ال‌جی جی ۴ است اما باید منتظر ماند و دید این پوشش از جنس چرم مصنوعی است یا چرم طبیعی. ال‌جی قصد دارد تا گوشی خود را به نوعی لوکس نشان دهد و به همین دلیل نیز نسخه‌ی چرمی پرچمدار امسال خود را تولید کرده است.

پرچمدار امسال ال‌جی به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است که علاوه بر پشتیبانی از لنز با F1.8 دارای لرزش‌گیر اپتیکال است. ترکیب این دو باعث می‌شود تا بازده دوربین در نور کم و همچنین فیلم‌برداری در سطح بسیار خوبی قرار گیرد.

ال‌جی همچنین به نسل جدید صفحه‌نمایش QHD خود در ال‌جی‌ جی ۴ اشاره کرده و گفته است که این صفحه‌نمایش از نظر کیفیت و وضوح تصویر نسبت به نسل قبل بهبود‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.