P30i

بررسی کامل بازی جی تی ای وی | GTAV

GTAV

برای دریافت کدهای تقلب نسخه کامپیوتری بازی GTA V اینجا کلیک کنید

 

زمانی که سخن از سبک Open World به میان می آید بدون شک نام اولین عنوانی که به ذهن می رسد سریGrand Theft Auto  می باشد . راکستار خالق این سری  توانسته است…

 در هر نسخه از آن دست به ابتکارات و نوآوری های فوق العاده ای بزند و آزادی عمل واقعی را در اختیار مخاطب قرار دهد . اصلی ترین نکته ای که سبب شده است تا این سری به محبوبیت فوق العاده ای دست یابد ، ارایه ی تجربه ای ناب از زندگی واقعی در قالب یک بازی ویدویی می باشد .

 داستان این سری در واقع داستان واقعی آمریکا است ، کشوری که خرید و فروش اسلحه در آن آزاد است و هر لحظه ممکن است فردی توسط دیگری کشته شود ، کشوری که در آن بسیاری از مردم تنها راه پول در آوردن را سرقت و جرم می دانند و قهرمانان این سری نیز شخصیتی از دل همین مردم می باشند . راکستار با درک بسیار مناسب از وضعیت جامعه آمریکا دست به خلق عنوانی زده که بیش از پیش درک این مسائل را امکان پذیر تر می کند . آخرین نسخه ی این سری یعنی GTA IV  این رسالت را به نحوه ی عالی انجام داد و داستان زندگی فردی را به تصور می کشید که از کشوری دیگر به آمریکا سفر کرده است تا از راه جرم و جنایت به پول دست یابد و این همان نکته ای است که در بالا به آن اشاره شد .  حال که این نسل کنسول ها یعنی Xbox 360  و PS3 به روز های پایانی خود نزدیک می شوند راکستار می خواهد با انتشار پنجمین نسخه از این سری یعنی Grand Theft Auto V بار دیگر مرز های سبک Open World را گسترش دهد و این بازی را به افسانه تبدیل کند .  اینبار راکستار ریسک بسیار بزرگی انجام داده است و شخصیت های قابل بازی را به سه نفر افزایش داده است و شما باید در قالب هر یک از آن ها به رویایشان دست یابید .

 

buy

3 تفنگدار

داستان بازی حول سه شخصیت به نام های مایکل ، ترور و فرانکلین می گذرد . مایکل مردی میانسال است که در گذشته به سرقت مشغول بوده است ولی طی معامله ای که با FBI کرده است توانسته بدون زندانی شدن به زندگی خود ادامه دهد و دست از سرقت بکشد . او دارای خانواده ای ۳ نفره متشکل از همسر  به نام Amanda و یک پسر به نام  James و دختری به نام Tracy می باشد .  James   نیز پس از مدتی پای جای پدرش می گذارد و با وی در کار های خلاف شرکت می کند . درگیری های خانوادگی و فشار های ناشی از آن سبب شده است تا مایکل به روان شناس مراجعه کند تا شاید راه حلی برای مشکل خویش یابد . دومین شخصیت بازی یعنی ترور فیلیپس دوست و همکار قدیمی مایکل در سرقت هایش می باشد .  وی در گذشته در ارتش خدمت می کرده است و خلبان بوده است از این رو به راحتی می تواند با انواع هواپیما و بالگرد پرواز کند . وی به دلیل مسائل ناشی از جنگ کنترل روانی خود را از دست داده است و در بسیاری از مواقع رفتاری زندده و نا متعادل دارد . سومین شخصیت بازی یا به عبارت دیگر همان فرانکلین جوان ترین عضو گروه می باشد . فرانکلین در جنوب لوس سانتوس و در محله ی فقیر نشین به دنیا آمده است ولی هرگز خانواده ای نداشته است . او همانند دیگر جوانان سیاه پوست آمریکایی در فکر کسب درآمد زیاد در مدت کمی است یا به عبارت دیگر قصد دارد راه صد ساله را یک شبه طی کند . او در یک نمایندگی خودرو کار می کند که صاحب آن یک گنگستر ارمنی به نام Simeon Yetarian می باشد . اگر فردی خودرویی از نمایندگی  Yetarian  خریداری کند ولی پول آن را به موقع پرداخت نکند فرانکلین برای دریافت پول به زور وارد عمل می شود و اگر نتواند پولی دریافت کند خودرو را پس می گیرد . وی نیز دارای یک خواهر می باشد که همواره وی را سرزنش می کند که از راه خلاف پول به دست می آورد ولی برای وی تنها کسب پول اهمیت دارد .

همانطور که در بالا اشاره شد این بازی وضعیت واقعی جامعه آمریکا را در یک دنیای خیالی روایت می کند از این رو با توجه به بحران اقتصادی و کاهش ارزش دلار در دنیای واقعی این اتفاق در دنیایGTA V  نیز رخ داده است و تمام معادلات این سه شخصیت را به هم می ریزد از این رو آن ها با یکدیگر همراه می شوند تا از طریق سرقت به پول مورد نیاز خود دست یاند . بازی در شهر خیالی لوس سانتوس که برداشتی آزاد از لوس آنجلس می باشد دنبال می شود . شهری متراکم و پر جمعیت که از امکانات ویژه برخوردار است و در ظاهر یک شهر آرمانی به نظر می رسد ولی در بطن آن جنایت ها و قتل های زیادی اتفاق می افتد . در واقع GTA V  قصد دارد تا زندگی ۳ شخصیت را به تصویر بکشد که هر کدام از ویژگی های خاص و مشکلات ویژه ی بر خوردار هستند برای ولی وضعیت موجود سبب می شود که هر سه نفر ان ها برای یک هدف یعنی کسب پول کنار هم جمع شوند و این امر باعث می شود فردی چون مایکل که دارای خانواده است با فردی چون ترور که از مشکلات عصبی رنج می برد و جوان خامی چون فرانکلین همراه شود .

به آزادی سلام کنید

مهم ترین مشخصه ی بازی های سبک Open World گیم پلی بی حد و حصر آن ها می باشد . سری GTA  تا کنون توانسته از لحاظ آزادی عمل در گیم پلی همگان را راضی نگه دارد ولی اینبار راکستار می خواهد پا را فراتر گذاشته و یک جهان آزاد واقعی را ارایه دهد . تقریبا اکثر نکات بازی نسبت به نسخه ی قبلی دچار تغییر شده است یا به نحوی تکمیل و کامل گردیده است . اولین تغییر بازی که کاملا مشهود است نقشه ی کوچکی است که در پایین و سمت چپ صفحه ی نمایش قرار دارد . این نقشه تا آخرین نسخه یعنی GTA IV  دایره ای شکل بود ولی در این نسخه به شکل مستطیل در آمده است تا دید بهتری از نقشه در اختیار بازیباز قرار گیرد . همچنین دیگر نوار سلامتی و استقامت به صورت جداگانه در صفحه به نمایش در نمی آید و در زیر همین نقشه موجود خواهد بود . همچنین در گوشه پایین سمت راست نیز یک منوی کاربردی قرار دارد که به وسیله ی آن می توانید شخصیت قابل بازی خود را تغییر دهید .

سوئیچ بین ۳ کاراکتر اصلی در صورتی که در نزدیک هم باشند بدون بالا رفتن دوربین این عمل صورت می گیرد  ولی در صورتی که فاصله ی میان کاراکتر ها زیاد باشد دوربین بالا آمده و یک نمای کلی از لوس سانتوس را به تصویر میک شد سپس مکان کاراکتر بعدی را شناسایی کرده و شما در نقش وی قرار می گیرد که این عمل با الگو برداری از Gogle Map  در بازی جای گرفته است . هنگامی که دو کاراکتر قابل بازی در کنار یکدیگر قرار داشته باشند و شما بین آن ها سوئیچ انجام دهید کاراکتر قبلی به کار خود ادامه خواهد داد برای مثال اگر فرانکلین و مایکل در یک اتومبیل کنار هم قرار داشته باشند و شما در نقش مایکل به رانندگی مشغول باشید و در این حال به فرانکلین سوئیچ کنید مایکل همچنان به کار خود یعنی رانندگی ادامه خواهد داد .  همچنین هنگامی که در این منوی کاربری در نقش هر یک از کاراکتر ها قرار بگیرید مهارت ها و توانایی های وی به صورت جدول مانند در بالای این منو به نمایش در می آید هر یک کاراکتر های بازی توانایی به خصوص خود را دارا هستند . مایکل که یک دزد کارکشته است و نقش فرمانده گروه را بر عهده دارد همانند Max Payne  توانایی bullet time را در اختیار دارد و فرانکلین نیز چیزی شبیه به همین توانایی را در حین رانندگی در اختیار دارد یعنی اینکه می تواند در حین رانندگی زمان را آهسته کند .  ترور هم دارای حالتی است که در ان به مرز جنون می رسد و ضربات او بر روی دشمنان دارای قدرتی دو چندان می شود . همچنین هر کدام از این کاراکتر ها در کنار این ویژگی ها به خصوص دارای مهارت های خاصی نیز می باشند . همانطور که در تریلر گیم پلی بازی نیز مشاهده شد ترور نقش خلبان این تیم سه نفره را بر عهده دارد و در اغلب موارد وظیفه ی فرار از مهلکه بر عهده ی او می باشد . فرانکلین نیز معمولا به عنوان راننده ی تیم و همچنین در درگیری ها وظیفه ی پشتیبانی را بر عهده دارد همانطور که در تریلر نیز در یکی از مراحل وی با اسلحه تک تیرانداز در حال پشتیبانی از مایکل بود . مایکل نیز معمولا به عنوان نفر اصلی و سر دسته تیم به قلب دشمن می زند و اکثر مراحل را باید در نقش او انجام داد .

طبق  رویه ی معمول دست شما در انجام ماموریت ها کاملا باز می باشد یعنی شما قادرید که هر طور که مایل می باشید ماموریت خود را انجام دهید . در این نسخه برای انجام سرقت ها راه های مختلفی وجود دارد که دو راه اصلی هممان مخفی کاری و دیگری سرقت مستقیم است . همانطور که می دانید سرقت مستقیم معمولا با دردسر زیادی همراه است و شما صد در صد مورد تعقیب پلیس ها قرار می گیرد ولی در راه مخفی کاری شما قادرید بدون کوچکترین مشکلی به یک سرقت بزرگ دست بزنید . برای مثال شما قادرید از طریق غواصی و از زیر آب خود را به محل مورد نظر برسانید و با انجام اعمال مختافی چون بردین در یا وارد شدن از بالای ساختمان و در کمال مخفی کاری به سرقت خود بپردازید البته در این راه کاراکتر های دیگر نیز می توانند بسیار مفید باشند برای مثال هنگامی که با ترور در حال سرقت مخفیانه در گوشه ای از شهر می باشید ، فرانکلین و میاکل با انجام کار های خلاف نظیر یک سرقت کوچک ولی پر سر و صدا سعی می کنند تا تمرکز پلیس شهر را بر روی خود متمرکز کنند تا ترور بتواند به راحتی به سرقت خود ادامه دهد . در GTA V  استراتژی برای سرقت بسیار حایز اهمیت می باشد و اینبار شما بدون برنامه ریزی قبلی نمی توانید به سرقت بپردازید چون هر لحظه ممکن است توسط پلیس دستگیر شوید ، برای مثال هنگامی که می خواهید یک ماشین حمل پول را سرقت کنید باید ابتدا راه این ماشین را توسط یک خودروی دیگر سد کنید و سپس با توجه به نقشه ی خود ماشین را منهدم کنید حال می توانید با تیراندازی آن را منهدم سازید و یا با یک خودروی دیگر به آن ضربه بزنید پول درون آن را سرقت کنید . اینبار پلیس های بازی نیز دچار تغییرات گسترده ای شده اند و شما قادر نیستید به راحتی از چنگ آن ها بگریزید . پلیس ها در تعقیب و گریز از تاکتیک های پیشرفت رانندگی استفاده می کنند و هنگامی که با پای پیاده به دنبال شما هستند سعی می کنند در مناطق بلند تری از سطح زمین قرار گیرند تا دید بهتری نسبت به شما و موقعیت داشته باشند  . یکی دیگر از نکات جالبی که به بازی اضافه شده است توانایی شکار حیوانات یا همان سیستم حیات وحش است که راکستار با الگو برداری از دیگر عنوان موفق و Open World  خود یعنی Red Dead Redemption آن را در بازی گنجانده است . هر محیطی در بازی دارای جانوران مخصوص به خود می باشد و البته در ساعات خاصی این جانوران برای به دست آوردن غذا و نوشیدن آب خود را نمایان می کنند که بهترین فرصت برای شکار آن ها می باشد برای مثال هنگامی که قصد دارید یک آهو را شکار کنید مسلما در صورتی که او متوجه حضور شما شود سریع پا به فرار می گذارد ولی اگر شما محل آب خوردن او را بیابید و آنجا کمین کنید مطمئن باشید که می توانید آن را شکار کنید . همچنین شما قادرید در اوقات فراغت خود نیز به سرگرمی مورد علاقه خود بپردازید زیرا به گفته ی راکستار درGTA V  هر آنچه شما به عنوان علاقه و نیاز خواهید داشت وجود دارد از این رو شما قادرید به مسابقات دوچرخه سواری ، موتور سواری ، گلف و حتی تنیس بپردازید و اگر به کارهای هیجان انگیز علاقه دارید از بالای کوه با چتر نجات پایین بپرید و حتی می توانید برای تقویت تیراندازی خود به باشگاه تیراندازی بروید و این مهارت خود را افزایش دهید  .

یکی از مهم ترین فاکتور های سری GTA  توانایی شخصی سازی اغلب وسایل موجود در بازی می باشد که اتومبیل ها مهم ترین آن ها هستند . در این نسخه بیش از ۱۰۰۰ نوع اتومبیل مختلف وجود دارد که همه ی ان ها توانایی شخصی سازی را دارا هستند و شما قادرید هر خودرویی را به هر شکلی که مایلید تبدیل کنید . البته توانایی شخصی سازی به ماشین خلاصه نمی شود و موارد مختلفی را در بر می گیرد تا آنجایی که شما قادرید سگ خود را نیز شخصی سازی کنید و قلاده ی به خصوص برای آن قرار دهید . در مورد خرید لباس نیز بازی دچار تغییرات مفیدی شده است و دیگر لازم نیست برای مشاهده ی هر لباس آن امتحان کنید بلکه قادرید بدون هیچ بارگذاری هر لباسی را که می خواهید امتحان کنید و حتی رنگ آن را نیز به رنگ دلخواه خود تغییر دهید . سیستم تیراندازی و سلاح هایGTA V  نیز با توجه به عنوان Red Dead Redemption ساخته شده است . شما در بازی توانایی حمل ۱۰ اسلحه مختلف را خواهید داشت که هر یک دارای ویژگی خاص خود می باشند و همچنین می توان آن ها را ارتقا داد . در بازی قابلیت کارو گیری نیز وجود دارد و شما قادرید در پشت اشیای مختلف که در میدان نبرد وجود دارد پنهان شوید . همچنین دیگر نیاز نیست برای شلیک به دشمنان روی آن ها قفل کنید بلکه می توانید به راحتی دوربین با نزدیک شدن رو دشمنان به طور اتوماتیک روی ان ها قرار می گیرد و شما قادرید آن ها را از پای در آورید که البته این قابلیت علاوه بر زمان کاور گیری در حرکت نیز قابل استفاده است . یکی دیگر از تغییرات عمده ی بازی سیستم اقتصادی آن می باشد . در GTA IV شاهد یک سیستم بسیار ضعیف بودیم که به هیچ وجه در خور نام عنوان به آن بزرگی نبود و راه زیادی وجود نداشت تا شما بتوانید پول به دست آمده ی خود را در بازی خرج کنید ولی راکستار که خوب می داند چگونه اشتباهات گذشته را به فرصت تبدیل کند اینبار نیز دست به ابتکار زده است . راه های زیادی از جمبه خرید و فروش املاک ، سهام و حتی خودرو در بازی وجود دارد که شما به وسیله آن ها قادرید بر پول خود بیفزاید . همچنین شرط بندی ها و شرکت در ان ها یکی دیگر از راه های خرج کردن پول شما می باشد .

تا کنون همه ی بخش های GTA V عالی بوده است ولی یک دیگر از بخش های مهم یک بازی Open World تعداد مراحل فرعی و تنوع ان ها می باشد که این سری همواره در ان پیشتاز بوده است . مراحل فرعی این عنوان به قدری متنوع است که راکستارا علام کرده است که ۱ درصد هم امکان ندارد شما شاهد یک مرحله ی فرعی یکسان باشید که این نشان از نبوغ بالای سازندگان دارد . بخش مهمی از این مراحل فرعی را سرقت های کوچک تشکیل می دهد که مکانیزم آن ها دقیقا شبیه به سرقات های اصلی بازی می باشد تنها با این تفاوت که در یک مقیاس کوچک دنبال می شود . البته هر یک از سه شخصیت بازی با توجه به داستانی که برای خود دارند ماموریت های به خصوص خود را نیز دارا هستند برای مثال در نقش مایکل شما قادرید با پسر خود به دوچرخه سواری بپردازید یا اینکه در نقش ترور با دیگران به رقابت خلبانی مشغول شوید . در کل می توان گفت گیم پلی GTA V چیزی نیست که بتوان آن را در یک مقاله وصف کرد و برای درک آن تجربه ی خود بازی آن هم با توجه به تمام جزئیات آن لازم است ولی می توان گفت GTA V همان چیزی است که یک بازیباز به آن نیاز دارد یک جهان واقعی . اما اینبار شاهد یک بخش فوق العاده در این عنوان خواهیم بود که همان بخش چند نفره است . این بخش تنها یک نمایش بسیار کوتاه در پایان تریلر گمی پلی این عنوان داشت که خود گواه بر شگفت انگیز بودن آن است . در این بخش هر بازیکن قادر است به قعالیت خاص خود بپردازد و حتی افراد با یکدیگر تیم تشکیل دهند و به سرقت بپردازند . به گفته راکستار این بخش بی نظیر و فوق العاده است و همین می تواند نشان دهد که این عنوان تا چه حد بزرگ خواهد بود .

به شهر جنایت خوش آمدید

هنوز نامی از موتور گرافیکیGTA V  برده نشده است ولی میت وان حدس زد بازی با موتور بهینه شده Rage در حال ساخت است . GTA V در زمینه ی گرافیکی جنجال زیادی آفریده است . پس از پخش تریلر گیم پلی بازی و مقایسه گرافیک بازی با تصاویر منتشر شده از بازی بسیاری راکستار را به دروغ گویی متهم کردند زیرا کیفیت گرافیکی تریلر به هیچ وجه قابل مقایسه با تصاویر نبود البته هنوز راکستار واکنشی نسبت به این سخنان نداشته است . از این موضع که عبور کنیم باید راکستار را بابت خلق چنین دنیای بزرگ و پر جزئیاتی ستایش کرد . چنین وسعت و جزئیاتی در هیچ عنوانی تا کنون مشاهده نشده است . تمامی NPC های موجود در بازی دارای هوش مصنوعی فوق العاده ای می باشند و نسبت به رفتار کاراکتر ها قابل بازی و حتی سایر NPC ها واکنش های خاصی نشان میدهند برای مثال اگر مردم عادی ترور را با لباس خونین مشاهده کنند نسبت به او مشکوک می شوند و حتی با ترس و واهمه از وی دور می شوند . هر یک از ۳ کاراکتر قابل بازی دارای حرکات و انیمیشن های خاص خود می باشند و حتی شیوه ی راه رفتن آن ها نیز با هم تفاوت دارد . تخریب پذیری بازی در حد بسیار خوبی قرار دارد و حتی شیوه خرد شدن دیوار ها و بلوک های سیمانی و حتی شیشه شدن شیشه هم از قاعده ی خاصی پیروی می کند و کاملا رئال می باشد . هنوز نامی از صداگذارن شخصیت های اصلی بازی و بازیگران آن ها برده نشده است و راکستار تنها به معرفی صداپیشگان شخصیت های فرعی بسنده کرده است ولی با توجه به تریلر ها نیز می توان دریافت که صداپیشگان افراد کارکشته ای هستند زیرا به خوبی در لحن ترور دیوانگی و در لحن مایکل خستگی و درماندگی مشهود است . موسیقی بازی نیز طبق معمول تم هیجانی دارد و سعی شده است در میان آن از صدا خوانندگان مشهور نیز استفاده شود که این امر امتحان خود را در نسخه های قبلی پس داده است .

طعم زندگی واقعی

Grand Theft Auto V یا به طور خلاصه همان GTA V بدون شک یکی از برترین عناوین نسل حاضر خواهد بود . عنوانی که در واپسین روز های این نسل عرضه خواهد شد و می خواهد نام خود را به عنوان شاهکار این نسل ثبت کند و به یک افسانه تبدیل شود . تا ۱۷ سپتامبر ( ۲۶ شهریور ) باید منتظر ماند و دید که راکستار اینبار چه دنیایی را فراهم ساخته است . GTA V  تنها بر روی Xbox 360  و PS3 عرضه خواهد شد و هنوز خبری از تایید نسخه ی PC آن نمی باشد .

دیدگاه‌ها (160)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    parsa Guest مهر 5, 1392 Reply

    چه جوری ماشین اصلی هر کاراکتر رو عوض کرد.

    sajad Guest مهر 16, 1392 Reply

    سلام
    اگر دوست دارید جی تی ای v دوبله فارسی شود
    به این لینک بروید و پیغام برای شرکت دارینوس بفرستید جهت دوبله فارسی کردن این بازی

    http://shop.darinoos.net/index.php?feedback
    یا
    http://www.darinoos.net/NPP/public_html/Contact_US.html

    امید وارم 1 شرکت این بازی رو دوبله کنه ....

      محمدهادی بیگی (مدیر سایت) Guest مهر 17, 1392 Reply

      بعید به نظر می رسه این بازی دوبله بشه .. تعداد دیالوگ های این بازی بیشتر از 20 تا بازی معمولی هست و فارسی کردنش هم به راحتی بازی های دیگه نیست. حتی جی تی ای iv رو هم نتوشنت کسی دوبله کنه .. ضمنا این بازی دارای صحنه های خلاف عرف هست که امکان دوبله نداره

    فرهاد Guest آبان 20, 1392 Reply

    سلام در نصب این بازی مشکل دارم و اخرنصب ارور میزنه

      محمدهادی بیگی (مدیر سایت) Guest آبان 24, 1392 Reply

      دوست عزیز این بررسی مربوط به جیتی ای وی هست نه IV

    arash Guest آبان 25, 1392 Reply

    میگم چه جوری باید برای کامپیوتر دانلودش کنی منظورم کاملشه ها

      محمدهادی بیگی (مدیر سایت) Guest آبان 26, 1392 Reply

      هنوز نسخه PC نیومده دوست عزیز

    علی نجات Guest آذر 1, 1392 Reply

    من این بازی را خیلی دوست دارم...

    پارسا Guest آذر 7, 1392 Reply

    آخر من نفهیدم برای کامپیوتر میاد یا نه؟اگه بیاد چند تا dvd است؟ممنون می شوم اگرجوابم را دهید؟

      محمدهادی بیگی (مدیر سایت) Guest آذر 24, 1392 Reply

      سلام دوست عزیز احتمال خیلی زیاد میاد اما کی و چند تا دی وی دی مشخص نیست

    poya Guest آذر 11, 1392 Reply

    جالبه اگه میشه عکس های بیشتری بزارید

    poya Guest آذر 11, 1392 Reply

    منم تو رو دوس دارم

    علی Guest آذر 18, 1392 Reply

    من خیلی دوست دارم این بازی رو دانلودش کنم ولی رم گامپیوترم 4 گرافیکش 2 میخواستم ببینم دانلودش کنم نصب میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      محمدهادی بیگی (مدیر سایت) Guest آذر 19, 1392 Reply

      هنوز منتشر نشده دوست عزیز

    margbar Guest آذر 19, 1392 Reply

    همین محمد هادی بیگی دروغ می گه نسخه کامپیوترش امده همین دی شب خودم خریدش کردم اگه می خوای هم دانلود و هم خریدش کنی به سایت mat***11.blogfa.com یه سر بزن حتما می تونی هم دانلود وهم خریدش کنی باتشکر حمیدرضا مرگبار

      محمدهادی بیگی (مدیر سایت) Guest آذر 19, 1392 Reply

      لطفا برای بالا بردن آمار وبلاگ خود تهمت نزنید این بازی برای کامپیوتر عرضه نشده و فعلا هم هیچ خبر رسمی مبنی بر انتشارش نیست

    دهقان فداکار Guest آذر 20, 1392 Reply

    اقای بیگی بگو GTA V برای PC به تاریخ ما کی میاد

      محمدهادی بیگی (مدیر سایت) Guest آذر 21, 1392 Reply

      دوست عزیز فعلا فقط در حد شایعه هست .. احتمالا این سیاست جدید کمپانی راک استار هست که بازی رو در قالب پی اس تری و اکس باکس که کمتر کپی می شن بفروشه و بعد نسخه پی سی رو ارائه کنن ..

    دهقان فداکار Guest آذر 22, 1392 Reply

    اقای بیگی شما خودت GTA V ایکس باکس یا پی اس تری رو بازی کردی یا منتظری که نسخه پی سی ش بیاد . جوابممو بدید .

    دهقان فداکار Guest آذر 22, 1392 Reply

    جناب بیگی : لطفآ درباره بازی زیبای WATCH DOGS که به زودی وارد بازار میشود اطلاعاتی را بنویسید چون این بازی میتونه بهترین بازی سال بشه . برای بالا بردن آمار سایتت این کار را انجام بده .

    محمد Guest آذر 23, 1392 Reply

    آقای بلد کسی که به فرانکلین گیر میده خاله اش است نه خواهرش بعدشم این بازی نهایت300 وسیله ی نقلیه داره نه "بیش از هزارتا" نسخه ی ps4وxbox one هم قرار نیست بیاد چه برسه به کامپوتر اصلا هم اومد گرافیک کامپیوتر شما آخه بهش میخوره؟ ببین من خودم کارشناس بازی ام و یه بازی نیست که بازی نکرده باشم. پس بهتون پیشنهاد میکنم اگه دنبال این بازی برای pc هستید دیگه فرکرش هم نکنید . عزیزم این کامنت رو بذار رو صفحه تا مردم الکی دنبال این بازی برای کامپیوتر نرن.
    محمدحسین 14 ساله از تهران

      محمدهادی بیگی (مدیر سایت) Guest آذر 24, 1392 Reply

      عزیزم شما خودت اول تحقیق کن بعد بیا راهنمایی کن بازی نسخه ایکس باکس و پی اس 3 اومده نسخه پی سی هم احتمال خیلی زیاد میاد . در مورد گرافیک بازی هم باید بهتون بگم یه بازی فقط به گرافیک تنها نیاز نداره و کل کانفیگ سیستم برای اجرای بازی مهم هست حتی فن ها ! و اینو هم یادت باشه که گرافیک ایکس باکس و پی اس 3 خدا نیست که کامپیوتر نتونه بازی هاشونو اجرا کنه اتفاقا این قضیه بر عکسه !
      اینم لینک دانلود بازی نسخه PS3

      http://www.downloadha.com/1392/06/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-grand-theft-auto-v-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-ps3/

    دهقان فداکار Guest آذر 24, 1392 Reply

    آقای بیگی شما خودت نسخه ایکس باکسشو بازی کردی ؟ یا منتظر هستی که نسخه پی سیش بیاد ؟

    محمد حسین Guest آذر 24, 1392 Reply

    عزیزم برای کامپیوتر قرار نیست بیاد چرا الکی به خودت امید میدی؟ این بازی دیگه انتشارش تموم شد

    اگر هم باو نمیکنید برید تو سایت راکستار و بخونید که این یخ شایعه ای بیشتر نیست.

    www.rockstargames.com

      محمدهادی بیگی Guest دی 11, 1392 Reply

      هنوز نه تایید شده نه تکذیب

    محمد حسین Guest آذر 24, 1392 Reply

    چرا واسه من لینک دانلود جی تی ی وی برای پی اس 3 گذاشتی من خودم ایکس باکس دارم و این بازی رو سه بار تموم کردم

    محمد حسین (منتقد همیشگی سایت)

    mahdi Guest آذر 25, 1392 Reply

    کسی این بازی روتموم کرده.....اگه کسی تموم مرده اخرش چی می شه؟؟؟؟

    محمد Guest آذر 25, 1392 Reply

    آقای بلد خودت نسخه ایکس باکسشو بازی کردی ؟ چرا جواب این بندگان خدارو نمیدی ؟ محمدحسین از تهران

      محمدهادی بیگی (مدیر سایت) Guest آذر 25, 1392 Reply

      http://www.rockstargames.com/V/order

      سفارش بدید تا بیاد درب خونتون :)

    محمد Guest آذر 26, 1392 Reply

    چه ربطی داشت من میگم خودت بازی کردی ؟

      محمدهادی بیگی (مدیر سایت) Guest آذر 26, 1392 Reply

      نه خیر بنده وقت بازی کردن ندارم

    محمد حسین Guest آذر 26, 1392 Reply

    مگه چیکار میکنی که وقت نداری ؟ با این سایت ناقص و داغونت ! چرا درباره بازیهای دیگه مطلب نمینویسی ؟ مثل بازی زیبای WATCH DOGS

      محمدهادی بیگی (مدیر سایت) Guest آذر 26, 1392 Reply

      این آخرین نظر شماست که تایید و پاسخ داده می شه ... ضمنا مشغله های شخصی هر کسی به خودش مربوطه به شما ارتباطی نداره شما بهتره دیگه از این سایت دیدن نکنید و یه خرده روی ادب و طرز صحبت کردن با بزرگتر کار کنی .

    آرمان Guest آذر 26, 1392 Reply

    اقای بیگی خودتو ناراحت نکن.آخه بچه 14 ساله از این چیزا سر در نمیاره.میگه بازی های xbox رو گرافیک pc نمیخوره.محمد حسین گرافیک واسه pc هست 8 گیگ.ps 3 , ps4 جیب بغل pc هستن تو گرافیک.از این حرفا دیگه نزن بچه جون.ممنون از سایت خوبتون.

    آرمان Guest آذر 26, 1392 Reply

    اقا بیگی بچه 14 ساله که از این چیزا سر در نمیاره.خودتو ناراحت نکن.سایتتون هم بسیار عالیه.ممنون

      محمدهادی بیگی (مدیر سایت) Guest آذر 26, 1392 Reply

      متشکر دوست عزیز نظر لطفتونه :)

    S.I.N Guest آذر 27, 1392 Reply

    سلام ببخشیداین بازی برایpcمنتشرشده؟مثل اینکه توی سایتهای خارجی برایpcلینک دانلودگذاشتن!!!!

      محمدهادی بیگی (مدیر سایت) Guest آذر 27, 1392 Reply

      خیر هنوز نه .. ممکنه نسخه های تبدیلی باشه که خوب کار نمی کنه

    محمد حسین Guest آذر 27, 1392 Reply

    دوست عزیزم مهدی این بازی رو تموم کردم و اگه میخوای بدونی چجور تموم میشه این مطلب منو بخون:
    در آخر بازی اداره ی FIB همون FBI با فرانکلین یه معامله ای میکنه. اونا حاضر می شن تا فرانکلین را به خاطر دزدی از بانک سرقت مسلحانه قتل و......... عفو کنند ولی فرانکلین باید دو نفر خطر ناک تر از خودش یعنی همدست هایش (ترور و مایکل) را بکشد.
    در این جا شما سه گزینه دارید که به تلفن همراه فرانکلین اس ام اس میشه : 1.کشتن مایکل
    2.کشتن ترور 3.نابود کردن اداره ی FBI (در این صورت هر سه آنها زنده میمانند)
    من گزینه ی 3 رو انتخاب کردم چون به هر سه ی آنها علاقه داشتم.
    از این که این مطلبو خوندی متشکرم مهدی جان.

    معتاد gta Guest آذر 27, 1392 Reply

    با عرض سلام و خسته نباشید اگر امکان دارد میشود یک لینک از رمز های این بازی بدید که رمز پول هم داشته باشد؟

    ali Guest آذر 28, 1392 Reply

    سلام.قیمت این بازی چه قدره؟

    amir Guest آذر 30, 1392 Reply

    آیا برای مامپیوتر اومده

      محمدهادی بیگی (مدیر سایت) Guest دی 1, 1392 Reply

      خیر دوست عزیز

    mostafa Guest دی 1, 1392 Reply

    سلام من تو یه مرحله از جی تی ای وی موندم جان مادرتون هر کی تموم کرده کمک کن محمد حسین ما با هم همسنیم بیا کمکم کن داش مصطفی ۱۴ ساله از تهران

    mostafa Guest دی 1, 1392 Reply

    میشه کمکم کنی من تو یه مرحله موندم اد ام کن mostafa137882@yahoo.com

    amir Guest دی 5, 1392 Reply

    دستت درد نکنه خیلی مطالب خویب بود.

    parsa Guest دی 7, 1392 Reply

    من دنبال همین مطلب میگشتم؛خیلی زیبا و خوندنی بود
    ولی فقط به یه چیز شک کردم و اونم این بود که گفتی بیش از 1000 نوع ماشین تو بازی وجود داره و به نظرم بعید میاد
    راستی لطفا وقتی برای pc اومد تو سایتت حتما اعلام کن چون از این به بعد پاتوقم این جاست

    محمد Guest دی 7, 1392 Reply

    تاریخ انتشار بازی رو برای کامپیوتر میدانید؟ باتشکر

    محمد امین Guest دی 7, 1392 Reply

    آقای بیگی می دونید تاریخ انتشار بازی برای پی سی کی است.ممنون از سایت قشنگتون

    بخون Guest دی 7, 1392 Reply

    اگه میشه به شخصیت های بازی درگوشه سمت چپ توجهکنید یک شخصیت خاموش است اوکیست لطفااگه میشه حتما جوابمو بدین.

    MOHAMMAD Guest دی 9, 1392 Reply

    این بازی دانلود کردم نه فوق العاده نبود گرفتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ali kia Guest دی 10, 1392 Reply

    من تموم کردم هر کي سوال داشت بپرسه اينو بگم که بازي تو ٧٠درصد تموم ميشه و از رمز ها هم اگر استفاده کنيد ممکنه به مشکل برخوريد

    amir Guest دی 11, 1392 Reply

    بابام راک استار نقشه برای بازی مورد انضار داره برایpcهم میاید

    ali Guest دی 14, 1392 Reply

    سلام بالاخره نسخه ی کامل ابن بازی برای کامپیوتر کی میاد؟
    رم چند لازم داره؟رم2جواب میده؟

      محمدهادی بیگی Guest دی 14, 1392 Reply

      فعلا که نیومده اگر بیاد رم 4 به بالا می خواد

    ali Guest دی 14, 1392 Reply

    کی ابن نسخه رو برای دانلود می زارین که دانلود کنم؟
    ممنون میشم اگه راهنمای نصب فارسی اش رو هم بزارین.

      محمدهادی بیگی Guest دی 14, 1392 Reply

      به محضی که منتشر بشه می زاریم

    غلامرضا Guest دی 23, 1392 Reply

    در جواب به دوست 14 سالمون (محمد) میگم.دلیل نمیشه چون شما این بازی رو تا آخر رفتید اونایی رو که pc دارن مسخره کنید.اگه به من باشه صد سال ps3 ,xbox360 نمیخرم ومنتظرم تا نسخه پی سی gta v عرضه بشه..........
    اینم لینک خارجی برای منتشر شدن بازی البته به زودی:
    http://www.gameseek.co.uk/pd/VideoGamesycs65a12qv#desc

    حسین Guest دی 23, 1392 Reply

    داداش من پی سی دارم در حد بندسلیگا اون ایکباگست بره جلو بوق بزنده کدوم کنسول 16 گیگ رم با یه سی پس یو 7 هسته ای با کا رت گرافیک 4 گیگ داره بگه همین الان

    mahdi021 Guest دی 25, 1392 Reply

    سلام به همه عاشقان بازی gta vکه منتظر عرضه اون روی کامپیوتر شخصیشون هستند خبر بسیار خوشحال کننده ای دارم بالاخره یک ویدئو از فردی به نامwarrorckteamمنتشر شد و سایتهای معتبر ان را تایید کردند وبعد از مدتی انرا از روی صفحه خود پاک کردند البته این فردویدئو عنوان های زیادی رو قبل از انتشار گذاشته بود که همگی درست بودنددر این ویدئو به وضوح میتوان تشخیص داد که نسخه pc است ببینید: http://www.youtube.com/watch?v=eu3XOyl0Wb8

    ali Guest دی 26, 1392 Reply

    با یژسلام و تشکر از سایت خوب و جامعتون من واقعا طرفذار پر و پا قرص لفش هستم اونم فقط با پی سی اخه کی این تنظیم زوایای دید و امکان دانلود هر چی که فکرشو کنید اونم از سایت خود جی تی ای در ضمن تمام مطالب عنوان شده در این سایت جامع و واقعی هستن آخه تعداد ماشینا در نسخه پی سی فقط منحصر به ماشینای توی خود بازی نمیشه درست مثل ای وی که من تا اللن 27 ماشین که واقعا از طراحی بی نظیری هستن تو ای وی خودم ریختم از طرف یک جی تی ای باز که از جی تی ای 3تا لایبرتی هر کدومو حداقل یکی سه بار تموم کرده.

    ali Guest دی 26, 1392 Reply

    راستی نسخه تبدیلی جی تی ای وی برای کامپیوتر تو یه سایت گذاشته بودن که همونم من هر چی کردم حتی صفحه اش برای دانلود لود نشد تا چه برسه به دانلودش و بهد هم که میخواد یه نسخه تهیه کنی با کلی دردسر نصب کنی بعد ببینی میاد یه نه پس به نظرم بازی برای خودتون تلخ نکنید و منتظر نسخه پی سی باشید . با تشکر فراوان از مدیر محترم سایت.

    parsa Guest دی 27, 1392 Reply

    سلامی دوباره
    انتشار gta v برای کامپیوتر قطعی شد؟
    اگه میاد کی میاد؟؟؟
    لطفا جوالمو بدین please

    ali kia Guest بهمن 1, 1392 Reply

    اقا هر کي سوال داشت بپرسه من تموم کردم هر مرحله اي موندين بگين

    MR Glad Guest بهمن 4, 1392 Reply

    PFF
    Rockstar emrooz goft 100% bara PC arze nemishe
    :((((((((((
    http://blog.gsmarena.com/amazon-lists-gta-v-for-pc-nothing-official-yet/

    parsa Guest بهمن 4, 1392 Reply

    mr glad
    اولا این که یه سایته معتبر نیست و امکان داره برای جلب توجه برای خودش یه چیزی نوشته باشه
    دوما یه همچین خبری رو خود سایت راک استار صد در صد اعلام میکنه
    من همین الان رفتم دیدم که هیچی درباره ی این موضوع ننوشته
    www.rockstargames.com

    parsa Guest بهمن 4, 1392 Reply

    سوما:این سایته که یه چیزه دیگه میگه اصن

    امیر حسین Guest بهمن 8, 1392 Reply

    آقای بیگی شما می دونید کی به بازار میاد؟اگر می دونید جواب دهید.

      محمدهادی بیگی Guest بهمن 8, 1392 Reply

      عزیزم اصلا هنوز هیچ تاریخ رسمی اعلام نشده

    امیر حسین Guest بهمن 8, 1392 Reply

    دوست عزیزs.i.n می تونی آدرس اون سایتو بدی آخه دیگه نمی تونم منتطر بمونم

    110 Guest بهمن 8, 1392 Reply

    کل ایران منتطرشن

    محمد امین Guest بهمن 13, 1392 Reply

    چهارمین تفنگ دارو یادترفت؟؟؟

    ماهان Guest بهمن 24, 1392 Reply

    عااااااااااااااااااالیه بازم عکس بزارین اقای بیگی ممنون

    ماهان Guest بهمن 24, 1392 Reply

    سلام من مرحله اخر رو گیر کردم میشه بگی چیکار کنم

    قاسم Guest بهمن 26, 1392 Reply

    سلام
    واسه کامپیوتر کی میاد ؟

      محمدهادی بیگی Guest بهمن 26, 1392 Reply

      دوست عزیز مشخص نیست هنوز

    soap Guest بهمن 28, 1392 Reply

    هنوز نیومده مگه نمی فهمی

    علی Guest اسفند 1, 1392 Reply

    چطوری دانلود کنم

    علی Guest اسفند 1, 1392 Reply

    علی کیا چطوری دانلود کنم

    asghar Guest اسفند 4, 1392 Reply

    چطوري دانلود كنم

    shahram Guest اسفند 14, 1392 Reply

    واسه پی سی کی میاد؟

    علیرضاد هقان Guest اسفند 15, 1392 Reply

    آقایان وقتی که برای pc بیاد خودش می گه پس اینقدر سوال نکنید
    من شنیدم فروردین یا همین یک ماه بعد میاد

    سامی بگی Guest فروردین 4, 1393 Reply

    اهنگ جدیدم در امد. از سایتتان ممنون.

    ABBAS Guest فروردین 6, 1393 Reply

    سلام.رمزهاشم دارین؟

      محمدهادی بیگی Guest فروردین 6, 1393 Reply

      بله دوست عزیز بفرمایید
      http://www.p30i.com/372/%da%a9%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a8-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ac%db%8c-%d8%aa%db%8c-%d8%a7%db%8c-%d9%88%db%8c-gta-v.html

    علی Guest فروردین 9, 1393 Reply

    دوست من از خارجه جی تی ای vرا گرفته است فقط چه وقت بعد به ایران می آید

    منم علی هستم Guest فروردین 15, 1393 Reply

    علی جون بابا مسخره کردن

    هیچ کس Guest فروردین 16, 1393 Reply

    سیستم مورد نیاز gtavچیه؟

    ALI Guest فروردین 16, 1393 Reply

    gtavاگه خیلی طول بکشه در چه تاریخی به بازار می آید

      محمدهادی بیگی Guest فروردین 21, 1393 Reply

      هنوز مشخص نیست اما جدیدا خبرهای امیدوارکننده ای داره شنیده می شه

    aaa Guest فروردین 24, 1393 Reply

    سلام با عرض خسته نباشید
    آقای بیگی این لینک های دانلود gta v همه فیکن یا نه چون بعضیا میگن این بازی را روی pc کردن

      محمدهادی بیگی Guest فروردین 24, 1393 Reply

      بله تا الان که همه فیک که هستن

    domenic toretto Guest فروردین 28, 1393 Reply

    سلام آقای معتاد gta اگه gta v برای pc اومد به ما هم خبر بده.چون منم بدتر از شما همه ی gta هارو.اصلا بذار اسامیشو بگم:gta 1/gta 2/gta 3/gta vice city/gta san anderes/gta iv/gta liberty city.رو
    هر کدومو به اندازه ی موهای سرت تموم کردم .اینجوری بگم از اون موقعی که چشم باز کردم با خانواده ی gta بزرگ شدم وباهاش میرم تو خاک

    علی Guest اردیبهشت 7, 1393 Reply

    سلام مرحله the big score را چطوری باید انجام بدیم .چطوری شروع میشه

    Reza Guest اردیبهشت 8, 1393 Reply

    واقعا گرافیک بالایی داره ممنون از توضیحات این بازی.

    عبدالله Guest اردیبهشت 18, 1393 Reply

    خوببود

    امیرکیا Guest خرداد 10, 1393 Reply

    شیطونه میگه بخاطر جی تی ای وی برم ایکس باکس بخذم

    mahdi Guest خرداد 17, 1393 Reply

    عالی

    امید Guest خرداد 19, 1393 Reply

    سلام من یکی از مرحله های این بازی رو موندم خواستم بگم که نمیدونم چندومین مرحله است فقط بالای صفحه یک جمله خارجی مینویسه که یکی از حرفاش getawayلطفا کمکم کنید

    گلناز Guest خرداد 25, 1393 Reply

    سلام اقاي بيگي. من براي دانلود managarدارم ولي موقع دانلود نميدونم چجوري ازش استفاده كنم براي دانلود جي تي اي هم موفق نشدم لطفا كمك كنيد وپاسخ بديد.ممنون ميشم

      محمدهادی بیگی Guest خرداد 26, 1393 Reply

      سلام دوست عزیز

      بازی جی تی ای وی هنوز برای کامپیوتر نیومده

    مهدی Guest تیر 2, 1393 Reply

    بازیش حرف نداره

    MOHAMMAD Guest تیر 4, 1393 Reply

    تو نمایشگاه E3 اعلام شد که بازی GTA V برای xbox one و ps4 و pc میاد

    شهاب Guest تیر 8, 1393 Reply

    ببخشید دوست عزیز در مرحله ی آخر میشه ترور/مایکل/فرانکلین را نکشیم
    خواهش میکنم پسخ را بدید

    AMIR Guest تیر 8, 1393 Reply

    بچه ها میگم رو psp sonyهم میاد؟؟؟؟؟؟؟

    mahdi Guest تیر 20, 1393 Reply

    من نمی دونم چطوری شکار کنم حیون رو که کشتم بعد چطوری بفروشمش

    Reza Guest مرداد 9, 1393 Reply

    سلام آقای بیگی هروقت سخه ی پی سی اومد خبرشو ب تو سایت بگید لطفا با تشکر

      محمدهادی بیگی Guest مرداد 12, 1393 Reply

      چشم حتما

    Reza Guest مرداد 9, 1393 Reply

    آقای بیگی چرا انقدر طول میکشه تا نسخه pcبیاد شما میدونید ؟؟

      محمدهادی بیگی Guest مرداد 12, 1393 Reply

      احتمال داره اصلا نیاد دوست عزیز

    محمد Guest مرداد 14, 1393 Reply

    سلام اگر به وبسایت منم سر بزنید منموم ۱۴ساله ازاصفهان
    mln.rozblog.com

    پرهام هیدن Guest مرداد 19, 1393 Reply

    سلام من ج تی ای وی را برای ps4 دارم من می خوام از راه گوشیم ماشین بخرم پولش را دارم ولی نمیشه چرا؟

    عماد Guest مرداد 25, 1393 Reply

    sala m mikhastam bedoonam iin bazi cheghadr sahne dare ? kheili? ya mishe sahne hasho rad kard?

    ali Guest مرداد 30, 1393 Reply

    سلام و واقعا ممنون از سایته عالیتون این بازی برای دانلود pc توی چندتا سایت گذاشته شده بود ولی آخر نصب licens key میخواد که تا حالا نفهمیدم از کجا پیداش کنم تو چند تا مغازه رفتم گفت تموم کردیم مثل اینکه اومده خواستم از شما هم بپرسم واقعا درسته یا نسخه ی کامل هست ممنون میشم جواب بدید بازم ممنون از سایت خیلی خوبتون

    محمد Guest شهریور 9, 1393 Reply

    بازی gta v برای pc اواخر مهر میاد. برای کسانی که علاقه به بازی gta دارند میاد.

    alireza135 Guest مهر 2, 1393 Reply

    آقا بیگی اگه میشه تو سایت دانلود بازی GTA V رو بزارید

      محمدهادی بیگی Guest مهر 2, 1393 Reply

      عزیزم بهمن ماه بازی میاد

    mahan Guest آبان 14, 1393 Reply

    سلام آقا بیگی الان ار 7 بهمن رد شد چرا نمیزارید

      محمدهادی بیگی Guest آبان 14, 1393 Reply

      7 بهمن دوست عزیزم نه هفت آبان

    رضا Guest آذر 6, 1393 Reply

    پس چرا این بازی جی تی آی وی برای کامپیوتر نمی آید ببخشید آقای بیگی این بازی جی تی آی وی به رم 16 گیگا بایت وسی پی یو کره آی سون وگرافیک چهار ومدل وای پانضد ده پی جواب میدهدومادربرد /lenovo جواب را بدهید با تشکر از شما اقای بیگی!

      محمدهادی بیگی Guest آذر 6, 1393 Reply

      بله صدردصد جواب میده و توی بهمن ماه میاد

    RAPHAEL Guest اسفند 26, 1393 Reply

    چرا دانلود نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ramin Guest فروردین 6, 1394 Reply

    ببخشید آقای بیگی این بازی برای سیستم رم هشت گرافیک دو و سی پی یو بیست بیست و هارد یک ترا نصب و میشه بازی کرد?

      محمدهادی بیگی Guest فروردین 7, 1394 Reply

      بله میشه

    محمدهادی بیگی Guest فروردین 8, 1394 Reply

    سلام من نمیدونم چطور مشه لطفن بگین چگونه بازی رو دانلود کنیم

      محمدهادی بیگی Guest فروردین 16, 1394 Reply

      هنوز نیومده دوست عزیز

    عرفان Guest فروردین 8, 1394 Reply

    لطفا لینک دانلودی رو ب من بدین

    یاسین Guest فروردین 15, 1394 Reply

    لینک کو ؟؟ ؟؟ ؟؟ ؟

    محمدهادی بیگی Guest فروردین 17, 1394 Reply

    سلام جناب اقای بیگی ایا جی تی ای در ایران به بازار امده است یا نه لطفا جواب دهید . متشکرم . سال نو مبارک . یاعلی

      محمدهادی بیگی Guest فروردین 17, 1394 Reply

      سلام عزیزم خیر نیومده هنوز

    محندرضا Guest فروردین 21, 1394 Reply

    این بازی دیروز برای PC انتشار پیدا کرد ولی هنوز کرک نشده امیدوارم سیستم من بازی را اجرا کنه

    ALI SHADOW Guest فروردین 28, 1394 Reply

    دیروز نسخه ی کامپیوترش اومد . با گرافیک عالی حتی بهتر از ایکس باکس وان حالا شماها حسای ضایع شدین تا شماباشین پی سی رو دست کم نگیرین

    علی Guest فروردین 29, 1394 Reply

    برای دیدن تنظیمات پیشنهادی واسه سیستمتون و این که بازی رو سیستمتون اجرا میشه یا نه میتونید به این آدرس برید:
    http://cpugrade.com/gtav-sysreq.php

    مهدی Guest اردیبهشت 2, 1394 Reply

    سلام این بازی هم اکنون برای پی سی اومده و میتونید تهیه کنید و ازش لذت ببرید

    پویا Guest اردیبهشت 6, 1394 Reply

    خوب بوددددددددددددددددددددددد

    Milad Guest مرداد 24, 1394 Reply

    سلام ميخواستم بگم آقای بیگی این بازی بر روی گرافیک 2 و رم 4قابل اجرا است؟ لطفا جواب بدین

      محمدهادی بیگی Guest مرداد 24, 1394 Reply

      خیر دوست عزیز

    عرفان Guest شهریور 6, 1394 Reply

    سلام میخواستم بدونم روی این سیستم اجرار میشه ؟

    ram : 6
    NVIDIA GeForce 820M 2GB

    محمد Guest آبان 16, 1394 Reply

    آقای هادی بیگی عزیز من رو پی اس 4 دارم بازی میکنم جی تی آی ویو میشه راهنماییم کنی عزیز؟ ؟؟

    shayan Guest آبان 16, 1394 Reply

    ایا میشه در ایندبازی با سیستم xboxقطار را روند.
    یعنی راننده قطار شد.

    ramin Guest آذر 4, 1394 Reply

    سلام برای گوشی است gat vباشه

      محمدهادی بیگی Guest اسفند 2, 1394 Reply

      خیر

    hossein cat Guest دی 9, 1394 Reply

    سلام من بازی رو دیروز گرفتم ۷ساعت گذاشتم نصب شد حالا نمیره تو بازی مبگه باید به اینترنت وصل باشی .لطفا راهنمایی کنید

    مهدی Guest اسفند 14, 1394 Reply

    سلام ببخشید خیلی اجباریه حداقل گرافیک(بدون لگ و افت فریم) رو این سیستم میاد؟؟؟؟؟
    Ram:6gb
    cpu:intel core i 5 2.50ghz
    graphic: gt 630m -2gb

      محمدهادی بیگی Guest فروردین 5, 1395 Reply

      اگر کیس هست آره اما لپ تاپ ممکنه مشکل حرارت پیدا کنید که با کول پد حل میشه

    EHSAN Guest اسفند 17, 1394 Reply

    سلام دوستان ممنون میشم راهنمای کنیم ببین gta v روسیستم من نصب میشه:
    RAM:4GB
    VGA:1GB GT220 DDR3
    CPU:INTEL I3
    ممنون میشم راهنمایی کنید

      محمدهادی بیگی Guest فروردین 5, 1395 Reply

      خیر دوست عزیز

    عماد Guest اسفند 25, 1394 Reply

    سلام اگه میشه اسم مراحل فرعی و اصلی بازی رو بزارید .متشکرم

    amin Guest فروردین 17, 1395 Reply

    ببخشید چ شکلی باید آپدیت هاش رو ریخت ؟ منظورم ترتیب و اینکه کدوم ها رو باید بریزمه.
    3dm دارم تا حالا هم آپدیت نکردم

    MOHAMMAD Guest فروردین 31, 1395 Reply

    سلام میشه راهنماییم کنید من به 40 درصد بازی رو رفتم الان رو شخصیت های مایکل و تروور مرحله نداره فقط رو فرانکلین که میرم تو نقشه سه تا نقظه دایره ای بزرگ سبز رنگ گذاشته و میگه به اون دوتا زنگ بزن برین کلوپ گلف و بار و سینما من همه اینارو انجام دادم ولی باز مرحلش رد نمیشه چیکار کنم خواهشا کمک کنید خیلی وقته موندم تو این قسمت از بازی رد هم نمیشه ممنون.

    محمدهادی بیگی Guest اردیبهشت 12, 1395 Reply

    سلام رو این سیستم بالا میاد cpu:cori5
    Grafic:4
    Ram:8

      محمدهادی بیگی Guest اردیبهشت 12, 1395 Reply

      سلام آره دوست عزیز

    محمدهادی بیگی Guest اردیبهشت 13, 1395 Reply

    سلام داداش من بازی رو نصب کردم وقتی تو بازی میرم صفحه شطرنجی میشه یعنی وقتی میرم بعد از چند دقیقه
    لطفا جوابمو بده و مشکلشو بگو
    ممنون میشم.

    حمید Guest اردیبهشت 14, 1395 Reply

    سلام دوستان خسته نباشید
    من بازی رو انجام دادم ولی یه مشکل دارم
    اونم اینکه حدودادی 40 درصد بازی دیگه هدف ها مشخص نیستند ( برای هر سه شخصیت )و فقط به این اشاره میشه که یک ماشین مناسب تهیه کن و با دوستات به گردش برو ! من که هنگ کردم ، بازی انگار قفل شده ، لطفا راهنمایی کنید.

    حمید Guest اردیبهشت 14, 1395 Reply

    من اینبازی رو روی سیستم با مشخصات زیر اجرا کردم:
    pc :
    گرافیک 1گیگ DDR3 مدل 9600 GT
    رم 4 گیگ
    سی پی یو سه هسته ای 2300 هرتز (البته با کیفیت مدیوم)
    ویندوز 7 64 بیت
    لپ تاب:
    asus K551LN
    با گرافیک 840M 2GB
    رم 6 گیگ
    وکرای 5 چهار هسته ای 1700 هرتز (با کیفیت خوب و البته استفاده از کول پد)
    ویندوز 8.1آپدیت شده

    sina Guest خرداد 1, 1395 Reply

    اونایی که تو 40 درصد گیر کردن باید به ماشین 4 در تهیه کنن برن به جایی قایم کنند بعد به علامت مباد بالا صفحه اگر نبودم برید به جا دیگر قایم کنی تابالاخره اون علامت بیاد بعد زنگ میزنی به فرانکلین اگر دو گزینه برای زنگ زدن بود اولی رو بزن اگر به گزینه اومد کار اشتباه بوده پس بازی میرید جا دیگر قایم میکنید وباز این مراحل رو انجام میدهد تا بالاخره جواب بده

    Kb Guest خرداد 8, 1395 Reply

    من توي مغازه اي رفتم هارد ايكس باكسمو بعش لآدم وگواش جي تي اي وي بريزه و ريخت اومدم خونه و مرحله ي اول رو تكون كردم مرحله ي دوم وقتي كه وارد پاركينگ ميشي دوباره كه از مرحله نميره بلكه دوباره بازي اجرا ميشه كمكم مي كنيد

    امير Guest فروردین 29, 1396 Reply

    سلام دوستان به مرحله اخر خيلي دقت كنيد ، چون ازتون درخواست ميشه كه يا مايكل و يا ترور بكشيد و ميتونيد كلا اين كارم نكنيد و تا اخر دشمن داشته باشد!!!!

    امیر Guest مرداد 5, 1396 Reply

    سلام این بازی افلاين هستش

    dsfds Guest شهریور 26, 1396 Reply

    محمد حسین جان زایع شدی چون نسخه کامپیوتر امد رم 6 هم میخورههالا برو خودتو مسخره کن حتی یه جیتی ای دیگه بنام وی ای داره میاد که اول از کامپیوتر تاسیس میشه رمشم 8