P30i

دانلود بازی استراتژی تاکتیک های زرهی – Panzer Tactics HD

Panzer-Tactics-HD

نسخه کرک شده Postmortem‏

اگر از طرفداران استراتژی های مهیج جنگ جهانی هستید به هیچ وجه دانلود این بازی را از دست ندهید . بازی Panzer Tactics در سال 1939 آغاز می شود. سالی که هیچ کس تصور نمی کرد قرار است به آغاز یک فاجعه بشری و یکی از بزرگترین جنگ های تاریخ زندگی بشر یعنی جنگ جهانی دوم تبدیل شود. در این بازی نه تنها می توانید با تاریخ جنگ جهانی دوم آشنا شوید و دانسته های خود را در مورد این موضوع مهم بالا ببرید بلکه می توانید فرماندهی ارتش های آلمان نازی، ارتش سرخ شوروی و یا ارتش های غربی متفقین را بر عهده گیرید. معمولا بازی های ساخته شده در مورد جنگ های جهانی امکان کنترل ارتش های شوروی و ایالات متحده را به شما می دهند و تعداد بازی های کمی وجود دارند که این امکان را به شما بدهند که فرماندهی نیروهای هر دو طرف جنگ را بر عهده بگیرید. در این بازی می توانید با نازی ها برای تسخیر جهان اقدام کنید و یا این که تا رسیدن به دروازه های استالینگراد با ژرمن ها بجنگید و کشورهای اروپایی را از ظلم آلمان رهایی بخشید.

سیستم مورد نیاز بازی

  • OS: x86 bit versions of Microsoft Windows XP (SP3),Windows Vista (SP2), Windows 7 and 8
  • Processor: AMD/Intel dual-core processor running at 1.8 GHz (AMD Athlon X2 and Intel Core2Duo are the oldest CPU architectures recommended)
  • Memory: 2048 MB RAM
  • Graphics: ATI/nVidia dedicated/integrated or mobile graphic card, with at least 256MB of dedicated VRAM and Shader Model 3.0 support. Intel HD2000, ATI/AMD Radeon HD2400 and NVIDIA GeForce 7600GT and above
  • DirectX: Version 9.0c
  • Sound Card: DirectX 9 compatible soundcard
  • Additional Notes: Keyboard, mouse, Internet Connection

تصاویری از محیط بازی

5 8de0cf69f940cacb55b662aa16826de2 image-4


دانلود پارت اول
دانلود پارت دوم
پسورد : www.p30i.com
حجم : 738 مگابایت

دیدگاه‌ها (0)

*
*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.